Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Rebane11
Liige
Postitusi: 2028
Liitunud: 10 Mär, 2021 20:15
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Rebane11 »

Oskagi öelda kas Pariisi kesklinnas ja Võromaa kuplite vahel peavad reeglid täitsa samad olema?
Tegelane5
Liige
Postitusi: 883
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Tegelane5 »

OLAVI kirjutas: 16 Aug, 2024 13:21 /--/
Ise panin komplektse masuudipressi pakkudele ja eemaldasin registrist (kasutan kuurina ja pakikulleri postkastina), sest ega vast sõja ajal enam kedagi register ei huvita.
Kena küll, patrioodid peavad skeeme välja mõtlema kuidas tulevase konflikti puhul võimalikult palju "drooni sööta" riigi kiuste alles hoida :rip:
Kurjam seda teab et konflikti puhul register ja numbrid ei huvita, olla olnud kärss kes 45nda aasta märtsis/aprillis hoolimata kõigest, tollal kõige olulisema Saksa partei liikme maksu makstud sai :lol:
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
krijgsvolk
Liige
Postitusi: 1040
Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas krijgsvolk »

kalju kirjutas: 16 Aug, 2024 12:21
krijgsvolk kirjutas: 15 Aug, 2024 18:29 Ullud tüübid need Tai remondimehed, üks- kaks- kolm
Ei ole Tai remondimehed, majal on araabia keelsed sildid, ning selliste hõlstidega nad ka seal maal ringi ei käi.
Eks Sul õigus ole, tõepoolest rahusliku tüpaaž poolest ehk hindud või pakid. Lihtsalt leidsin nende jaantatikate loomingu kusagil taikeelse pealkirja alt. :D
krijgsvolk
Liige
Postitusi: 1040
Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
Asukoht: Jõgevamaa
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas krijgsvolk »

rockrapdude kirjutas: 16 Aug, 2024 8:14
krijgsvolk kirjutas: 15 Aug, 2024 18:29 Ullud tüübid need Tai remondimehed, üks- kaks- kolm on suur kuullaager taastatud... või „taastatud”!? Ei osanud mujale teemasse panna, autod ja kuullaagrid käivad ju kokku! :D
แนวทางการซ่อมลูกปืนขนาดใหญ่ #บังซ่อมได้ทุกอย่าง
https://www.facebook.com/watch/?v=16025 ... cale=et_EE
Ma huvi pärast vaatasin terve video ära ja ütleme nii, hea kui see asi kestab 5% ajast, mil teda on eksplauteeritud enne katkiminekut, kui see on kuskil suurema jõu ja kiiruse all. Laagritootmine on põhjusega tipptehnoloogia, mida iga külamats ja väike metallitöökodagi läänes ei oska teha. Jne.
Kõik õige, ega sellist toodet ju massina külge valge inimene ei pane. Lihtsalt kurioosumina sai pandud, et on ikka surmapõlgurid küll! :)
Rebane11
Liige
Postitusi: 2028
Liitunud: 10 Mär, 2021 20:15
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Rebane11 »

Kuskil oli lõik, kus rulllaagrid lasti käia peal siledaks ka läks ka töösse. Valge inimene oleks jäänud abitusse olukorda.
Pakistan pigem.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kilo Tango »

krijgsvolk kirjutas: 16 Aug, 2024 19:53
krijgsvolk kirjutas: 15 Aug, 2024 18:29 Ullud tüübid need Tai remondimehed, üks- kaks- kolm on suur kuullaager taastatud... või „taastatud”!? Ei osanud mujale teemasse panna, autod ja kuullaagrid käivad ju kokku! :D
แนวทางการซ่อมลูกปืนขนาดใหญ่ #บังซ่อมได้ทุกอย่าง
https://www.facebook.com/watch/?v=16025 ... cale=et_EE
Ma huvi pärast vaatasin terve video ära ja ütleme nii, hea kui see asi kestab 5% ajast, mil teda on eksplauteeritud enne katkiminekut, kui see on kuskil suurema jõu ja kiiruse all. Laagritootmine on põhjusega tipptehnoloogia, mida iga külamats ja väike metallitöökodagi läänes ei oska teha. Jne.
Kõik õige, ega sellist toodet ju massina külge valge inimene ei pane. Lihtsalt kurioosumina sai pandud, et on ikka surmapõlgurid küll! :)
No ma klõpsisin ka selle video läbi. Tüüpiline kohalike "loomingulisus". Samas see võib sul ju 5% kesta, kuid kui sellise laagri tellimine kusagile pärapõrgusse võtab nädalaid aega, siis võib see vahepealne remontimine isegi rentaabel olla. Vähemalt masin ei seisa.
Viimati muutis Kilo Tango, 17 Aug, 2024 10:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
paadikapten
Liige
Postitusi: 462
Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas paadikapten »

Sellistes kohtades tehakse kohapeal igasuguseid parandusi. Räbalaks sõidetud veokirehvid, surnud akud, kõverad hüdrosilindrid, mida iganes veel.

Näide hüdrosilindri õgvendamisest:

https://youtu.be/QdxybfN-xxk

Akude taastamine:

https://youtu.be/kNGg0P7B5fI

Veokirehvid:

https://youtu.be/6h92-ANT9Dg
Vaatame siis, mis siin toimub...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

NSVL-s oli ka selline nähtus olemas nagu "taastatud kuullaager". Taastati täiesti tööstuslikult, veerepinnad rulliti siledaks, uued kuulid/rullid ja separaator. Mõni mürises hullemini kui vana laager. Kasutati peamiselt põllumajandusmasinatel, üks põhjus ka vene põllumasinate kehva kvaliteedi taga. Üldse kvaliteetsema kraami eraldamisel paistis põllumajandus olevat toona seal viimaste hulgas.

Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Peeter »

Kapten Trumm kirjutas: 19 Aug, 2024 12:16Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Meil oli remrotas "akumuljatornaja", kus kõiki neid töid tehtigi. Praeguseks lihtsalt akukorpused on muutunud, aga töövõtted on samad.
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Pea igas suuremas automajandis oli akumulaatorštšik palgal kuna akud olid vene ajal ülim defitsiit siis oli eluline vajadus akusid remontida ja taastada. Kas tehti kahest akust üks või liikus uusi akuplokke mis vigase asemele pandi ei oska kommenteerida.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1393
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas isakene »

Kapten Trumm kirjutas: 19 Aug, 2024 12:16 Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Sõmerul EPT-s oli akude taastamise tsehh, tegutses veel käesoleva sajandi alulgi. Aku võeti juppideks, pandi uued plaadid, valati klemmid kokku ning purgid pigiga kinni. Taaskasutust oli päris palju, päris kindlasti said ainult uued plaadid paika, ülejäänust kasutati ära niipalju kui võimalik. Isegi nende teenust kasutanud, oli ikka palju odavam kui uut akut soetada.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

paadikapten kirjutas: 17 Aug, 2024 0:18 Akude taastamine:

https://youtu.be/kNGg0P7B5fI
Siin videos ju sorditakse tühjad (tühjaks pudenenud) plaadid välja, pannakse uued (heledad ümbrikud) separaatorid ja vanad separaatorid (määrdunud) topitakse õhema paki loksumise vältimiseks täiteks serva vahele.
Joodetakse nii väikse tina ristlõikepindalaga, et meie talves küll ei oleks võimalik selliseid akusid sihtotstarbeliselt autol kasutada.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Rebane11
Liige
Postitusi: 2028
Liitunud: 10 Mär, 2021 20:15
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Rebane11 »

https://www.youtube.com/watch?v=OrhbRIWxlhY&t=1198s
Sellel videol alates 19.57 algab tuliuute ja verivärskete akude tegemine alates plii sulatamisest ja plaatide valamisest. Teevad nullist pakendatud valmistoodanguni. Ikka käpuli liivas.
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas parkija »

M-tech vedrustusega BMW (kollased Bilsteinid jne) normaalse 225 suverehviga läheb sealt 100 kmh kuiva ja sooja asfaldiga läbi iga kell.

Kapten Trummile silmaringi laiendamiseks : Neljarattaroolimisega mitsu galant on sellistes kohtades bmw st üle .
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Lemet »

isakene kirjutas: 19 Aug, 2024 15:38
Kapten Trumm kirjutas: 19 Aug, 2024 12:16 Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Sõmerul EPT-s oli akude taastamise tsehh, tegutses veel käesoleva sajandi alulgi. Aku võeti juppideks, pandi uued plaadid, valati klemmid kokku ning purgid pigiga kinni. Taaskasutust oli päris palju, päris kindlasti said ainult uued plaadid paika, ülejäänust kasutati ära niipalju kui võimalik. Isegi nende teenust kasutanud, oli ikka palju odavam kui uut akut soetada.
Tehti ka meil Tallinnas, vahetati välja üksikuid vigaseid purke kui ka terveid sisusid. Akuvennad käisid ringi villastes riietes...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist