Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Oskagi öelda kas Pariisi kesklinnas ja Võromaa kuplite vahel peavad reeglid täitsa samad olema?
Re: Autotehnikateema
Kena küll, patrioodid peavad skeeme välja mõtlema kuidas tulevase konflikti puhul võimalikult palju "drooni sööta" riigi kiuste alles hoida

Kurjam seda teab et konflikti puhul register ja numbrid ei huvita, olla olnud kärss kes 45nda aasta märtsis/aprillis hoolimata kõigest, tollal kõige olulisema Saksa partei liikme maksu makstud sai

[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
-
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Eks Sul õigus ole, tõepoolest rahusliku tüpaaž poolest ehk hindud või pakid. Lihtsalt leidsin nende jaantatikate loomingu kusagil taikeelse pealkirja alt.

-
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
rockrapdude kirjutas: ↑16 Aug, 2024 8:14Ma huvi pärast vaatasin terve video ära ja ütleme nii, hea kui see asi kestab 5% ajast, mil teda on eksplauteeritud enne katkiminekut, kui see on kuskil suurema jõu ja kiiruse all. Laagritootmine on põhjusega tipptehnoloogia, mida iga külamats ja väike metallitöökodagi läänes ei oska teha. Jne.krijgsvolk kirjutas: ↑15 Aug, 2024 18:29 Ullud tüübid need Tai remondimehed, üks- kaks- kolm on suur kuullaager taastatud... või „taastatud”!? Ei osanud mujale teemasse panna, autod ja kuullaagrid käivad ju kokku!![]()
แนวทางการซ่อมลูกปืนขนาดใหญ่ #บังซ่อมได้ทุกอย่าง
https://www.facebook.com/watch/?v=16025 ... cale=et_EE
Kõik õige, ega sellist toodet ju massina külge valge inimene ei pane. Lihtsalt kurioosumina sai pandud, et on ikka surmapõlgurid küll!
Re: Autotehnikateema
Kuskil oli lõik, kus rulllaagrid lasti käia peal siledaks ka läks ka töösse. Valge inimene oleks jäänud abitusse olukorda.
Pakistan pigem.
Pakistan pigem.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
No ma klõpsisin ka selle video läbi. Tüüpiline kohalike "loomingulisus". Samas see võib sul ju 5% kesta, kuid kui sellise laagri tellimine kusagile pärapõrgusse võtab nädalaid aega, siis võib see vahepealne remontimine isegi rentaabel olla. Vähemalt masin ei seisa.krijgsvolk kirjutas: ↑16 Aug, 2024 19:53Ma huvi pärast vaatasin terve video ära ja ütleme nii, hea kui see asi kestab 5% ajast, mil teda on eksplauteeritud enne katkiminekut, kui see on kuskil suurema jõu ja kiiruse all. Laagritootmine on põhjusega tipptehnoloogia, mida iga külamats ja väike metallitöökodagi läänes ei oska teha. Jne.krijgsvolk kirjutas: ↑15 Aug, 2024 18:29 Ullud tüübid need Tai remondimehed, üks- kaks- kolm on suur kuullaager taastatud... või „taastatud”!? Ei osanud mujale teemasse panna, autod ja kuullaagrid käivad ju kokku!![]()
แนวทางการซ่อมลูกปืนขนาดใหญ่ #บังซ่อมได้ทุกอย่าง
https://www.facebook.com/watch/?v=16025 ... cale=et_EE
Kõik õige, ega sellist toodet ju massina külge valge inimene ei pane. Lihtsalt kurioosumina sai pandud, et on ikka surmapõlgurid küll!![]()
Viimati muutis Kilo Tango, 17 Aug, 2024 10:07, muudetud 1 kord kokku.
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 462
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Sellistes kohtades tehakse kohapeal igasuguseid parandusi. Räbalaks sõidetud veokirehvid, surnud akud, kõverad hüdrosilindrid, mida iganes veel.
Näide hüdrosilindri õgvendamisest:
https://youtu.be/QdxybfN-xxk
Akude taastamine:
https://youtu.be/kNGg0P7B5fI
Veokirehvid:
https://youtu.be/6h92-ANT9Dg
Näide hüdrosilindri õgvendamisest:
https://youtu.be/QdxybfN-xxk
Akude taastamine:
https://youtu.be/kNGg0P7B5fI
Veokirehvid:
https://youtu.be/6h92-ANT9Dg
Vaatame siis, mis siin toimub...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
NSVL-s oli ka selline nähtus olemas nagu "taastatud kuullaager". Taastati täiesti tööstuslikult, veerepinnad rulliti siledaks, uued kuulid/rullid ja separaator. Mõni mürises hullemini kui vana laager. Kasutati peamiselt põllumajandusmasinatel, üks põhjus ka vene põllumasinate kehva kvaliteedi taga. Üldse kvaliteetsema kraami eraldamisel paistis põllumajandus olevat toona seal viimaste hulgas.
Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Meil oli remrotas "akumuljatornaja", kus kõiki neid töid tehtigi. Praeguseks lihtsalt akukorpused on muutunud, aga töövõtted on samad.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Aug, 2024 12:16Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Re: Autotehnikateema
Pea igas suuremas automajandis oli akumulaatorštšik palgal kuna akud olid vene ajal ülim defitsiit siis oli eluline vajadus akusid remontida ja taastada. Kas tehti kahest akust üks või liikus uusi akuplokke mis vigase asemele pandi ei oska kommenteerida.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Sõmerul EPT-s oli akude taastamise tsehh, tegutses veel käesoleva sajandi alulgi. Aku võeti juppideks, pandi uued plaadid, valati klemmid kokku ning purgid pigiga kinni. Taaskasutust oli päris palju, päris kindlasti said ainult uued plaadid paika, ülejäänust kasutati ära niipalju kui võimalik. Isegi nende teenust kasutanud, oli ikka palju odavam kui uut akut soetada.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Aug, 2024 12:16 Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Autotehnikateema
Siin videos ju sorditakse tühjad (tühjaks pudenenud) plaadid välja, pannakse uued (heledad ümbrikud) separaatorid ja vanad separaatorid (määrdunud) topitakse õhema paki loksumise vältimiseks täiteks serva vahele.
Joodetakse nii väikse tina ristlõikepindalaga, et meie talves küll ei oleks võimalik selliseid akusid sihtotstarbeliselt autol kasutada.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
https://www.youtube.com/watch?v=OrhbRIWxlhY&t=1198s
Sellel videol alates 19.57 algab tuliuute ja verivärskete akude tegemine alates plii sulatamisest ja plaatide valamisest. Teevad nullist pakendatud valmistoodanguni. Ikka käpuli liivas.
Sellel videol alates 19.57 algab tuliuute ja verivärskete akude tegemine alates plii sulatamisest ja plaatide valamisest. Teevad nullist pakendatud valmistoodanguni. Ikka käpuli liivas.
Re: Autotehnikateema
M-tech vedrustusega BMW (kollased Bilsteinid jne) normaalse 225 suverehviga läheb sealt 100 kmh kuiva ja sooja asfaldiga läbi iga kell.
Kapten Trummile silmaringi laiendamiseks : Neljarattaroolimisega mitsu galant on sellistes kohtades bmw st üle .
Kapten Trummile silmaringi laiendamiseks : Neljarattaroolimisega mitsu galant on sellistes kohtades bmw st üle .
Re: Autotehnikateema
Tehti ka meil Tallinnas, vahetati välja üksikuid vigaseid purke kui ka terveid sisusid. Akuvennad käisid ringi villastes riietes...isakene kirjutas: ↑19 Aug, 2024 15:38Sõmerul EPT-s oli akude taastamise tsehh, tegutses veel käesoleva sajandi alulgi. Aku võeti juppideks, pandi uued plaadid, valati klemmid kokku ning purgid pigiga kinni. Taaskasutust oli päris palju, päris kindlasti said ainult uued plaadid paika, ülejäänust kasutati ära niipalju kui võimalik. Isegi nende teenust kasutanud, oli ikka palju odavam kui uut akut soetada.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Aug, 2024 12:16 Akude taastamist ei tea. Teoorias oli see nn vene pigiaku kergesti lahtivõetav, ehk sulatati purgid lahti, pandi uued plaadid aktiivainega ja on hea?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist