Selle "üledimensioneeritud" kepsu eelis on selles, et kui saaled on kulunud ja omanik laseb juba väikse kolina sisse, siis on suur tõenäosus, et asi piirdub ikkagi ainult saaledega (kui kepsu alumist silma pole juba siniseks lastud minna ehk kuuma antud). Selleks, et vahetada ainult saalesid, on vaja karteripõhi eemaldada ja töö saab tehtud, mootor külili lauapeal. Võibolla mõnel lihtsamal margil saab ka kanali peal teha, mootorit maha võtmata. BMW-l üldiselt ei saa, sest karteripõhi ei taha ära tulla. Suurte kurvi G-jõududega arvestav karteripõhja õli mahutav osa on väga sügav.Mis puutub kepsu üledimensioneerimisse ja selle positiivses võtmes näitamise, siis kõike saab näidata nii positiivses kui negatiivses võtmes. Venelased on selles eriti osavad oma "meil on maailma suurimad mikrokiibid" tüüpi kiitlemisega.Kõik sõltub vaatenurgast ja publikust.
Sellisel pornol nagu katses demotud Nissani keps, toob juba üsna pisuke kloppimine kaasa päris kindla kepsude vahetamise, mis tähedab ühtlasi mootori täielikku laiali võtmist. Jaapani juustidel tavapärane "äriloogika", kus auto müügil kliendilt võtmata raha võetakse hiljem, kallite varuosadega.
Elav näide on see meie kvaliteetdiisel, mis 180 000 km läbisõiduga tahtis vahetada kõik 4 kepsu, seejuures ka need, kus saaled olid lihtsalt kulunud - kuna keps on nõrgavõitu, siis deformeerub see ka ülearu kergesti. Iseenesest juba 180 tkm läbisõidul saalede vahetamise vajadus on vähemalt 60-80ndate BMW kontekstis üsna kurioosne juhtum (vihje mootori kehvale kvaliteedile). Väljendub see lihtsalt selles, et mootori osi üle mõõtes avastad, et kepsu alumine silm on liiga ovaalseks muutunud, tavaliselt pikisuunas. Seda ovaalsust saab likvideerida mingites, küllalt pisikestes piirides. Üle teatud piiri tuleb uued kepsud osta. Minu käes on lauapeal olnud neid vanakooli BMW mootoreid olnud üsna mitmeid ja mingeid kepsusilma ovaalsuse probleeme pole eales näinud. Ju siis on küllalt tugevad jupid, isalt pojale. Olen näinud päris mitmeid saalesid, vask väljas (õlirõhuga oli juba raskusi), kuid pole kohanud ovaalseid kepsusilmasid.
Üks miljonikilomeetri autode kriteeriume on ju peale üldise vastupidavuse veel võimalikult peavaluvaba remont, kus pole vaja pooli osasid kallite originaalosadega asendada.
Üks minu jubedamaid mootoriremondi kogemusi (kus olen ise käed mustaks teinud) on Opeli Ecotec mootoriga. Olin seni vist BMW mootorite ekstreemse inseneritööga ära hellitatud, seal kohtasin ikka asju, mis põhjustasid vist sellist näoilmet:


Vat sellised lood.