Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Mida te jaurate ? Arvate et on vaja lisada TÜV menetlusse auto spidomeetri näidu vastavuse test gps i või ma ei tea millise ulmetehnoloogiaga , olete nõus selle eest tasuma ka ?
Kamp ma ei tea kuidas Teid nimetada , edevuse etalone , esinete siin oma teadmistega ja resultaadile ei mõtle , lollakad , rsk . Kui siin "trummicapitanino" ulub igal teisel "meetril" keskmise kiiruse mõõtmise võmalikkuse teemal , muidugi on võimalik kiirust mitte ületada ja käituda liikluses seaduskuulekalt , kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
Kamp ma ei tea kuidas Teid nimetada , edevuse etalone , esinete siin oma teadmistega ja resultaadile ei mõtle , lollakad , rsk . Kui siin "trummicapitanino" ulub igal teisel "meetril" keskmise kiiruse mõõtmise võmalikkuse teemal , muidugi on võimalik kiirust mitte ületada ja käituda liikluses seaduskuulekalt , kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
Re: Liikluse planeerimisest
No see on küll elumuutev viivitus

Kui ei saa 24 km, mis on niigi erinevate kiiruspiirangutega liigendatud ja mitte, et seal väljaspool laevatuleku aega ohtralt möödasõiduvõimalusi poleks (ja möödasõit ka nagu ei tohiks sellise takistuse puhul kiirust eriti üle lubatu tõsta), aeglasema taga sõidetud, siis äkki polegi rooli taha erilist asja?
Nagu päriselt, mida muret inimestel
-
- Liige
- Postitusi: 4623
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Jajah, ning see et autonumbrid üles pildistatakse ja autode teekonda jälgitakse on iga normaalse demokraatliku ühiskonna koostisosa.parkija kirjutas: ↑26 Okt, 2024 18:37 Mida te jaurate ? Arvate et on vaja lisada TÜV menetlusse auto spidomeetri näidu vastavuse test gps i või ma ei tea millise ulmetehnoloogiaga , olete nõus selle eest tasuma ka ?
Kamp ma ei tea kuidas Teid nimetada , edevuse etalone , esinete siin oma teadmistega ja resultaadile ei mõtle , lollakad , rsk . Kui siin "trummicapitanino" ulub igal teisel "meetril" keskmise kiiruse mõõtmise võmalikkuse teemal , muidugi on võimalik kiirust mitte ületada ja käituda liikluses seaduskuulekalt , kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
Praegused radarid pildistavad ainult rikkumist.
Kuidagi kergelt võetakse seda inimeste privaatsust. Mingid lollid hipsterid eelmine aasta kilkasid juba et lasid ennast kiibistada, siis mugavam kontoris uksi avada ja kohvimasinaga arveldada

Re: Liikluse planeerimisest
Oot , miks te arvate et ainult suurima lubatud sõidukiiruse ületamise puhul teie autot ja teie auto juhti pildistatakse , punane välk annab teada et rikkumine on fikseeritud , millised muud funktsioonid neil "kastidel" mis teeveeres asuvad on , sellest valjult ei räägita , need "kastid" kui vaja loendavad sõidukeid , kui vaja vaatavad kas sõidukil on kehtiv kindlustus ja tüv , võimalusi on ...
Re: Liikluse planeerimisest
...ja need erinevad võimalused on ju ka töös.parkija kirjutas: ↑26 Okt, 2024 21:46 Oot , miks te arvate et ainult suurima lubatud sõidukiiruse ületamise puhul teie autot ja teie auto juhti pildistatakse , punane välk annab teada et rikkumine on fikseeritud , millised muud funktsioonid neil "kastidel" mis teeveeres asuvad on , sellest valjult ei räägita , need "kastid" kui vaja loendavad sõidukeid , kui vaja vaatavad kas sõidukil on kehtiv kindlustus ja tüv , võimalusi on ...
Re: Liikluse planeerimisest
Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. Alates parklate sissesõitudest või mingist tankimisautomaadist kus numbrituvastusega saab 8 senti odavamalt (Circle K kui õigesti aru sain). Ristmike peal on neid ja naasama postide otsas. Soome RDV-s kasutab maksuamet nende väljavõtteid tõestamaks et mingi vana on juba poolteist aastat väljamaa autoga mõõda Soomet sõitnud ja oleks aeg maksta.
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
Re: Liikluse planeerimisest
Ma aimasin, et varem või hiljem keegi selle jutu üllesse tõmbab. Suurim jälgimisseade, mida enamik ühiskonnast muredeta (ja taipamata muretseda / piirata) endaga kaasas kannab on nagunii mobiiltelefon, selle kõrval on autonumbri jälgimine ikka naeruväärne "probleem".Madis Reivik kirjutas: ↑26 Okt, 2024 21:24 Jajah, ning see et autonumbrid üles pildistatakse ja autode teekonda jälgitakse on iga normaalse demokraatliku ühiskonna koostisosa.
Praegused radarid pildistavad ainult rikkumist.
Antud kaamerate infot on triviaalne säilitada ajapiirangutega, nii et kõik logid kustutataske niipea kui matemaatiliselt on välistatud trahvi saamine (ja seda tuleks ka riigilt nõuda!). Nagunii ainus sensitiivne info, mida salvestama peab autonumber. Ka seda saab hoida aonümiseeritud kujul, mis ei võimalda ühelgi infosüsteemi kautajal seda "live's" jälgida. Seda saaks kasutada vaid süsteem ise, vahetult trahvi koostamiseks (kasutades sama protseduuri mida tehakse praeguste kiiruskaameratega, lihtsalt teatava viitega, kui vaja).
Aga loomulikult ei ole see ju tegelik mure privaatusse üle, vaid aimatav "rallipenskarite" kiun, et enam ei saaks enam igalpool kaameratest 50m kaugemal sisuliselt olematu tabamisvõimalusega (liikluspolitseid meil ju eriti poel) karistamatult kiirust ületada. Umbes analoogiline saksa roheliste "murele" tuumajäätmetega, kes kohe eriti raevukalt võitlevad igasugu reaalsete lahenduste vastu (mida on hulgim).
Järgmisena eeldan, et keegi käib välja kaardi: "loll oled, usaldad ka seda süvariiki vä?". Aga veelkord, sellisel juhul peaks mure A, B, C ... X olema mobiiltelefon, mitte auto andmed.
Antud andmeid saab hoida ja töödelda kujul, kus mingit erilist privaatsuskadu ei tekiks. Seda peaks muidugi infosüsteemi nõutes ennem loomist ka selgelt kajastama ( ja loomulikult hiljem valideerima). Kui seda ei teha oleks küll vähe pahasti.
Re: Liikluse planeerimisest
Aga see mobiili-jutt on ju kah igaltpoolt läbi käinud. Need, kes on aru saanud ja telefoni edasi kaasas kannavad, eks need ole leppinud, ja kes pole tehnika võimekusest aru saanud, need ei saagi... Ja on ju ka huvilise jaoks piisavalt olnud juttu "erilisematest" telefonidest. Aga jah, poleks mingi müstika teha näiteks liiklustrahvid GPS-i põhiseks. Liigud liiga kiiresti, lähebki teade rikkumise suurusega juba su oma telefonilt läbi võrgu "trahvikeskusele". Jagalege ja jagage siis omavahel ise, kes roolis oli, ja miks kaaslased kiiruseületajat kehtestatud korda jälgima ei suutnud mõjutada. Ja siit edasi variante autod idenditud juhiga, ei mingit võtit, sõrmejäljelugeja ja kogumoos, enne ei käivitu. Ja siis ongi nii, et mitte auto käivitub ainult sinu meele järele ja ära ei saagi ajada, vaid nüüd on täpselt teada, et "konkreetselt sina olid roolis", mitte et keegi võttis võtme jne Kui su sõrmejälg on andmebaasides legaliseeritud auto omaniku või vastutava kasutaja poolt, siis saad autot kasutada jneGideonic kirjutas: ↑27 Okt, 2024 1:57
Ma aimasin, et varem või hiljem keegi selle jutu üllesse tõmbab. Suurim jälgimisseade, mida enamik ühiskonnast muredeta (ja taipamata muretseda / piirata) endaga kaasas kannab on nagunii mobiiltelefon, selle kõrval on autonumbri jälgimine ikka naeruväärne "probleem".
Järgmisena eeldan, et keegi käib välja kaardi: "loll oled, usaldad ka seda süvariiki vä?". Aga veelkord, sellisel juhul peaks mure A, B, C ... X olema mobiiltelefon, mitte auto andmed.

Re: Liikluse planeerimisest
Leedus on trahviprobleemiga tegeletud:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12033 ... indlustust
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12033 ... indlustust
Leedu sotsiaalmeediasse ilmus reklaam kummalisest teenusest. Igakuise makse eest tasutakse sinu eest trahvid, mida saad liiklusreeglite rikkumise eest, kirjutab Delfi.lt
Reklaamid viivad F4Drive veebilehele, kust saab teenust tellida. Näiteks makstes iga kuu 16 eurot, katab see aastas 850 euro eest trahve. Juht ei pea enam muretsema kiiruseületamise, kinnitamata turvavöö, roolis mobiiltelefoni kasutamise või isegi fooritule eiramise eest saadud trahvi pärast. Ettevõte rõhutab küll, et ei vastuta juhiloa äravõtmise eest, vaid maksab ainult trahvid. Ettevõte vastas Leedu Delfi päringule, et nende eesmärk on aidata juhtidel vähendada rahalist koormust enamlevinud väiksemate rikkumiste puhul, mis olulist ohutusriski ei kujuta.
Re: Liikluse planeerimisest
See ju klassikaline kindlustusteenus: trahvikindlustus.Some kirjutas: ↑27 Okt, 2024 9:44 Leedus on trahviprobleemiga tegeletud:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12033 ... indlustustLeedu sotsiaalmeediasse ilmus reklaam kummalisest teenusest. Igakuise makse eest tasutakse sinu eest trahvid, mida saad liiklusreeglite rikkumise eest, kirjutab Delfi.lt
Reklaamid viivad F4Drive veebilehele, kust saab teenust tellida. Näiteks makstes iga kuu 16 eurot, katab see aastas 850 euro eest trahve. Juht ei pea enam muretsema kiiruseületamise, kinnitamata turvavöö, roolis mobiiltelefoni kasutamise või isegi fooritule eiramise eest saadud trahvi pärast. Ettevõte rõhutab küll, et ei vastuta juhiloa äravõtmise eest, vaid maksab ainult trahvid. Ettevõte vastas Leedu Delfi päringule, et nende eesmärk on aidata juhtidel vähendada rahalist koormust enamlevinud väiksemate rikkumiste puhul, mis olulist ohutusriski ei kujuta.
Re: Liikluse planeerimisest
Autotehnika teemas arutleti seda juhtumit.
Re: Liikluse planeerimisest
https://public.tableau.com/app/profile/ ... ssejuhatus
Enamus ületajaid jäävad sinna kuni +10km/h ehk siis ca 100 sõitjad. Ehk suunaks selle raha teehoidu, mis pidi ka kärpekirvest saama, vs peedistada suvel kuivaga möödasõidul korraks 120 km/h kellale saanuid
Enamus ületajaid jäävad sinna kuni +10km/h ehk siis ca 100 sõitjad. Ehk suunaks selle raha teehoidu, mis pidi ka kärpekirvest saama, vs peedistada suvel kuivaga möödasõidul korraks 120 km/h kellale saanuid
-
- Liige
- Postitusi: 4623
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Gideonic, sinu jutus pole midagi "loomulikku". Mõtle veel igasugu kategooriaid välja lisaks "rallipenskarile" aga jäta need parem siia tembeldamata.
Sinu asi pole öelda, mida ma "tegelikult silmas pidasin", ma ei ürita siin mingeid "allhoovusi" genereerida. Katsu natukenegi diskussioonis osaleda mitte lihtsalt lärmata.
Minu arvates on probleem selles et kõik krdi kohad on kaameraid täis ja trahvimine muutub automaatseks. Kalamajas sõidab mingi snabbi kollane käru ringi kes genereerib minutis sada trahvi ja seejuures ignoreerib täielikult asjaolusid, kui miski ei meeldi eks vaidlusta. Ja teises tänavas patrullib mupo, kes on võimeline genereerima parkimistrahvi ka veokale mida parajasti täis laaditakse.
Mis probleemi see lahendab ? Parkimiskohti tuleb juurde ? Inimesed muutuvad "seadusekuulekaks" läbi ogara automaattrahvimise ?
Inimese kultuur ja korralik liikluskäitumine (ja ka muu käitumine) tuleb seestpoolt väljapoole, mitte selle abil et teda pidevalt trahvida.
Sinu asi pole öelda, mida ma "tegelikult silmas pidasin", ma ei ürita siin mingeid "allhoovusi" genereerida. Katsu natukenegi diskussioonis osaleda mitte lihtsalt lärmata.
Minu arvates on probleem selles et kõik krdi kohad on kaameraid täis ja trahvimine muutub automaatseks. Kalamajas sõidab mingi snabbi kollane käru ringi kes genereerib minutis sada trahvi ja seejuures ignoreerib täielikult asjaolusid, kui miski ei meeldi eks vaidlusta. Ja teises tänavas patrullib mupo, kes on võimeline genereerima parkimistrahvi ka veokale mida parajasti täis laaditakse.
Mis probleemi see lahendab ? Parkimiskohti tuleb juurde ? Inimesed muutuvad "seadusekuulekaks" läbi ogara automaattrahvimise ?
Inimese kultuur ja korralik liikluskäitumine (ja ka muu käitumine) tuleb seestpoolt väljapoole, mitte selle abil et teda pidevalt trahvida.
Re: Liikluse planeerimisest
No krt, mul on auto, mis läbis mootorivahetuse ja ülevaatust pole (veel). Nädal aega sõitnud ja null muret. Samas mu kandis pole statsionaarseid, patrulle ega muid segavaid faktoreid. Kuigi Tallinna ringteel sai ka sisse sõitmas käidud, aga ju siis seal ka pole tuvastavaid kaameraid. Kiiruskaamerad on peas, sealt +6 läbi, üle ei viitsi.vanahalb kirjutas: ↑26 Okt, 2024 23:51 Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. /---/
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
professional retard
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline