Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
vahest tuleb mõte, et keskmise kaamerad võiks võtta ka liiga aeglast kiirust.
jah tean, et ei ole võimalik
lihtsalt emotsiooni pealt panen. Vaatasin just gps salvestatud andmeid, et kui hull siis oli.
Ehk eile õhtul Pärnust Tallinna suunas tulles mööda via balticat U. Päärdu kandis sai jäädud "rongi"
kiirus kukkus 90 pealt alla sinna 70...75 vahele pendeldama
kohati käis alla ja isegi 60 peale, kohati üles olenevalt kuidas uss venis ja kokku tõmbas
ja rongist väljusin u. kernu juures mis tegi nii u. 40 km lõik puhtalt tänu sellele, et siis algas 2+1 ala.
ja selle kõik põhjustas üks soome nr. matkaauto selle taga siis segu sõiduautodest ja veokitest
ma ei olnud vedurist väga kaugel ehk ma nägin, et ees on üks konkreetne koht kus see rong algab ja kelle ees on tühjus.
aga peeglisse vaadates saba lõppu ei näinud
samas möödasõidu võimalusi kah ei olnud sest rong on tihedalt koos, vahele ei mahu ja kuna vastu tuleb ka tihe liiklusvool siis ei saa ka ees sõitjad sellest tropist mööda jne.
muidugi oli kangeid süstijaid kes tegid päris koledaid manöövreid ja pidin isegi nende pärast äkilisemalt pidurdama.
Kui lõpuks 2+1 algas ei saanud mina veel esimese pauguga mööda vaid ootasin järgmist sektorit kuid teisega juba sain
aga siis olin natuke tema taga mõne auto kaugusel olnud ja saanud aru, et 70 ongi see kiirus millega kulgetakse ??? ja seal kohas oli lubatud 90st saanud juba 100. s.t. siis seal oli selle auto kiirus 30 alla lubatud piiri mida võiks ilma igasuguste mööndusteta lugeda liiklust takistavaks aeglaseks liikumiseks.
Vaesed tagumised kes pidid lõpuks kindlasti Aäsmäeni ootama enne kui mööda said ja seal 2+1 alas tikuma selle 70ga ühe realises ilma, et saaks üldse mööda sõita enne kui tuleb 2 realine.
OK sõida keegi ei keela kulge omas tempos aga vaata peeglisse ja lase saba mööda. Ära takista, seal taga oli lõpuks nii pikk rivi, et peeglist vaadates lõppu ei näinud, nii pikka sirget osa lihtsalt ei olnud.
Ometigi ju peaks soomes sama reegel kehtima ?
jah tean, et ei ole võimalik
lihtsalt emotsiooni pealt panen. Vaatasin just gps salvestatud andmeid, et kui hull siis oli.
Ehk eile õhtul Pärnust Tallinna suunas tulles mööda via balticat U. Päärdu kandis sai jäädud "rongi"
kiirus kukkus 90 pealt alla sinna 70...75 vahele pendeldama
kohati käis alla ja isegi 60 peale, kohati üles olenevalt kuidas uss venis ja kokku tõmbas
ja rongist väljusin u. kernu juures mis tegi nii u. 40 km lõik puhtalt tänu sellele, et siis algas 2+1 ala.
ja selle kõik põhjustas üks soome nr. matkaauto selle taga siis segu sõiduautodest ja veokitest
ma ei olnud vedurist väga kaugel ehk ma nägin, et ees on üks konkreetne koht kus see rong algab ja kelle ees on tühjus.
aga peeglisse vaadates saba lõppu ei näinud
samas möödasõidu võimalusi kah ei olnud sest rong on tihedalt koos, vahele ei mahu ja kuna vastu tuleb ka tihe liiklusvool siis ei saa ka ees sõitjad sellest tropist mööda jne.
muidugi oli kangeid süstijaid kes tegid päris koledaid manöövreid ja pidin isegi nende pärast äkilisemalt pidurdama.
Kui lõpuks 2+1 algas ei saanud mina veel esimese pauguga mööda vaid ootasin järgmist sektorit kuid teisega juba sain
aga siis olin natuke tema taga mõne auto kaugusel olnud ja saanud aru, et 70 ongi see kiirus millega kulgetakse ??? ja seal kohas oli lubatud 90st saanud juba 100. s.t. siis seal oli selle auto kiirus 30 alla lubatud piiri mida võiks ilma igasuguste mööndusteta lugeda liiklust takistavaks aeglaseks liikumiseks.
Vaesed tagumised kes pidid lõpuks kindlasti Aäsmäeni ootama enne kui mööda said ja seal 2+1 alas tikuma selle 70ga ühe realises ilma, et saaks üldse mööda sõita enne kui tuleb 2 realine.
OK sõida keegi ei keela kulge omas tempos aga vaata peeglisse ja lase saba mööda. Ära takista, seal taga oli lõpuks nii pikk rivi, et peeglist vaadates lõppu ei näinud, nii pikka sirget osa lihtsalt ei olnud.
Ometigi ju peaks soomes sama reegel kehtima ?
Re: Liikluse planeerimisest
Isiklik kogemus ütleb, et mobiilne kolmjalg teeb natuke teistmoodioliver253 kirjutas: ↑24 Okt, 2024 18:34 Minu viga, pole ise veel välku saanud, linkSiis on veel vähem aru saada, miks on enne kiiruskaameraid selline piduritulede meri, kui enne suudeti lubatud kiirusega sõita.Rikkumisi hakatakse menetlema alates kiirustest:
50 alas: 53 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 57 km/h)
70 alas: 73 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 77 km/h)
90 alas: 93 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 97 km/h)
100 alas: 103 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 108 km/h)
110 alas: 113 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 118 km/h)
"05.05.2024 kell 12:33 Tallinn - Tartu - Võru - Luhamaa maantee 104,2. kilomeetril, kus lubatud
suurim sõidukiirus on 70 km/h, sõitis sõiduk ******** registreerimismärgiga ******
sõidukiirusega 77 km/h +/- 4 km/h, millega ületas lubatud sõidukiirust vähemalt 3 km/h.
Kirjeldatud väärtegu on kvalifitseeritud liiklusseaduse § 227 lg. 1 järgi.
Võttes arvesse ülaltoodu, määran adressaadile *****************, *************** väärteomenetluse
seadustiku § 54'2 lg. 1 ja liiklusseaduse § 262 p. 1 alusel hoiatustrahvi 15.00 EUR.
"
Re: Liikluse planeerimisest
Kusjuures see kolmjalg võib vahest ka välgutada, aga trahviteadet ei järgne.
Re: Liikluse planeerimisest
Ei tee ju. 53 km/h on vähim kiirus mille eest trahvi saab. Sinna otsa tuleb +/-4 km/h laiendmääramatust ja kokku ongi 57 km/h kust alatest pilti teeb. Sõidad 56 km/h ja pilti ei tee. Sama kehtib ka 70 ala kohta.ahto42 kirjutas: ↑28 Okt, 2024 11:03Isiklik kogemus ütleb, et mobiilne kolmjalg teeb natuke teistmoodioliver253 kirjutas: ↑24 Okt, 2024 18:34 Minu viga, pole ise veel välku saanud, linkSiis on veel vähem aru saada, miks on enne kiiruskaameraid selline piduritulede meri, kui enne suudeti lubatud kiirusega sõita.Rikkumisi hakatakse menetlema alates kiirustest:
50 alas: 53 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 57 km/h)
70 alas: 73 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 77 km/h)
90 alas: 93 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 97 km/h)
100 alas: 103 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 108 km/h)
110 alas: 113 km/h (kaamera seadistus koos laiendmääramatusega 118 km/h)
"05.05.2024 kell 12:33 Tallinn - Tartu - Võru - Luhamaa maantee 104,2. kilomeetril, kus lubatud
suurim sõidukiirus on 70 km/h, sõitis sõiduk ******** registreerimismärgiga ******
sõidukiirusega 77 km/h +/- 4 km/h, millega ületas lubatud sõidukiirust vähemalt 3 km/h.
Kirjeldatud väärtegu on kvalifitseeritud liiklusseaduse § 227 lg. 1 järgi.
Võttes arvesse ülaltoodu, määran adressaadile *****************, *************** väärteomenetluse
seadustiku § 54'2 lg. 1 ja liiklusseaduse § 262 p. 1 alusel hoiatustrahvi 15.00 EUR.
"
Re: Liikluse planeerimisest
Statsionaarne kaamera ei tee 76-77ga pilti gps järgi( testitud), sama ka 90ne ala kaamera. 95-6 püsikaga ja ei mingit välku.
Re: Liikluse planeerimisest
Eks sa proovi km kaupa, mis hetkest pilti teeb ja anna meile ka teada.
Re: Liikluse planeerimisest
Kehtib küll ja kui mõni matkaauto niimoodi takistab siis inimesed helistavad politseisse. Politsei tulebki ja ma olen näinud kuidas elamisvagun on tee kõrvale bussipeatusesse tõmmatud. Võib-olla ainult profülaktiliseks vestluseks sest juht kes võib olla vanem kui leib ise vist saba ei märganudki.
Üldse helistatakse igasugustel korralduslikel põhjustel et "Üks kõnnib sõiduteel. Tulge võtke kinni" . Politsei võibki tulla sest et kui ta seal alla peaks jääma on jama palju.
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Järgi proovitud, 96/76 pilti ei tee, 97/77 teeb pildi. Mõõdetud Waze GPS kiirusega. Õppige oma auto spidomeetri viga ära ja ärge jääge inimestele jalgu kiiruskaamerate juures. 

Re: Liikluse planeerimisest
Ülevaatuseta sõitmise puhul saad ainult siis trahvi, kui ise loll oled. Alati võid sõita remondi-, ülevaatus- või parkimiskohta. Et sa sinna ei sõida, peab olema jõuametkonna tõestada ning on sinu otsustada, kus sa autot pargid või remondid.mongol kirjutas: ↑27 Okt, 2024 22:18 Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. /---/
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
Re: Liikluse planeerimisest
Mõtlen ka, et kui politsei just linukest kirja ei tahtnud saada ja hääletoon ei olnud kordnike suhtes üleolev, siis oleks võinud ju seletada, et just tulin remondist(isegi öösel sõbra garaazist) või lähen remonti/üv punkti. Aga kui eesmärk oligi sõita ilma ÜV-ta, siis teine asi.
Ise sõitsin 3 kuud kogemata ilma kindlustuseta. Mitu korda patrullauto ees, kes oleks pidanud mind noomima ja halvemal juhul ka meeldetuletustrahvi tegema(tuttav sai). Kahjuks oli ka äkkpidurdusi/ringile minejaid, kes (ise juba liikudes) viimasel hetkel loobusid, aga õnneks ei ühtki õnnetust, mis oleks võinud mulle ilma kindlustuseta kalliks minna.
Ise sõitsin 3 kuud kogemata ilma kindlustuseta. Mitu korda patrullauto ees, kes oleks pidanud mind noomima ja halvemal juhul ka meeldetuletustrahvi tegema(tuttav sai). Kahjuks oli ka äkkpidurdusi/ringile minejaid, kes (ise juba liikudes) viimasel hetkel loobusid, aga õnneks ei ühtki õnnetust, mis oleks võinud mulle ilma kindlustuseta kalliks minna.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Siinkohal sa eksid kahjuks.Marvin kirjutas: ↑29 Okt, 2024 11:04Ülevaatuseta sõitmise puhul saad ainult siis trahvi, kui ise loll oled. Alati võid sõita remondi-, ülevaatus- või parkimiskohta. Et sa sinna ei sõida, peab olema jõuametkonna tõestada ning on sinu otsustada, kus sa autot pargid või remondid.mongol kirjutas: ↑27 Okt, 2024 22:18 Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. /---/
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
Väärteomenetluses on sinu asi tõendada oma süütust, politseile piisab süüdimõistvaks otsuseks üksnes rikkumise fakti tõestamisest (tabati ülevaatuseta sõitmas, kaugel rahvastikuregistri järgsest elukohast). St politsei ei pea siin midagi tõestama.
Lisaks: ülevaatuseta sõidukiga remonti või ülevaatusele võib sõita ikka lähimasse kohta, mitte nii, et su alaline elukoht on Tallinnas, vahele jääd Võrus ja hakkad siis sogama remonti sõidust. Ei maksa taolisel õhukesel jääl ülearu julgelt kõndida. Ehk siis jäädes vahele 100 km oma töö- ja elukohast, ei õnnestu kuidagi usutavalt seletada, et sõitsid lähimasse ülevaatuspunkti.
Kui ikka auto ülevaatust ei läbi (eeldusel, et edasisõitu keelavat ohtlikku viga pole), siis on mõistlik ikkagi käia auto ära näidata, see annab sulle kuu aega lisaaega õige mehena sõiduks (registrist vaadates paistab, et sul on ülevaatus kehtiv) ja kui korda ei saa, siis käia selle kuu lõpus korra uuesti ülevaatusel ja saada uus armuaeg. Seejuures valides ülevaatuspunkt, kus kordusülevaatus on 5 eur või tasuta, mitte 20.
Viimati muutis Kapten Trumm, 29 Okt, 2024 12:31, muudetud 2 korda kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Ma imestaks, kaua seda teenust siis osutatakse 16 euro eest kuus (192 eur aastas), kui klient toob sulle 850 eurot kulu. Või isegi 400 eurot.
Või tasub ehk hoolega lugeda peenikeses kirjas üldtingimusi. Meie saime ka teada, et kui sõidad libedaga kraavi, suverehvid veel all (talverehvide kohustus pole veel saabunud), ei teinud sa mõistlikke pingutusi kahju ärahoidmiseks ning seetõttu kasko sulle ei maksa. Tuli välja, et vastav punkt oli "peenes kirjas".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Sõidan umbes kuu aega uue VW-ga ja selle spidomeetril pole seda tavapärast 10% rohkem näitamist, kui uskuda neid lambiposti-kiirusmõõtjaid.
Spidomeeter näitab 50 ja posti otsas ka 49-51. Eelmisel autol oli umbes 10% rohkem näitamist.
Et ettevaatust eksperimentidega, enne selfie putka testimist proovige mõne nägusid tegeva mõõtja all.
Liikusuudiseid kah: esmaspäevast pannakse kinni Saue viadukt, algab selle tankikindlaks ehitamine. Liikluskoormust arvestades saavad seal ringteel ummikud olema.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Spidomeeter näitab nii, nagu peab. 90 ongi 90. Lihtsalt all olevad rehvid ja auto konfiguratsioonis sätestatud asjad peavad kokku klappima. Panen siia kaks näidet minu enda Volvodest. Ühel (õigemini kahel) autol on sätestatud 2000mm ja teisel variandil 1965mm. Kui õiged rehvid on all, siis spidomeeter ei valeta, muudad rehvi kõrgust, on hälve ka näha. Need numbrid on lihtsalt näited. Need ongi muudetavad/salvestatavad seaded ja siis hakkabki spidomeeter vastavalt programmeeritule näitama. Mitte mingit sellist juttu, et ".. oli umbes 10% rohkem näitamist." ei ole, spidomeeter näitab täpselt, vb ehk subjektiivselt silmaga vaadatuna öeldes +1-2 km. Paned kiirusehoidiku paika 90 peale ja klapivad nii kiirusehoidik, spido, ja sealt edasi juba Garmin navi ja telefoni GPS ja postiotsas istuv kiirusemõõdik. Vb siin seal +/- 1-2 km, aga mitte mingisuguseid 10%-te ei ole. Piltide kvaliteedi pärast ärge pahandaga, need tegin enda tarbeks ja teps mitte siia postitamise pärast.Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Okt, 2024 12:33 Sõidan umbes kuu aega uue VW-ga ja selle spidomeetril pole seda tavapärast 10% rohkem näitamist, kui uskuda neid lambiposti-kiirusmõõtjaid.
Spidomeeter näitab 50 ja posti otsas ka 49-51. Eelmisel autol oli umbes 10% rohkem näitamist.
Et ettevaatust eksperimentidega, enne selfie putka testimist proovige mõne nägusid tegeva mõõtja all.
Viimati muutis Peeter, 29 Okt, 2024 14:03, muudetud 2 korda kokku.
Re: Liikluse planeerimisest
Aga need ongi tingimused ja kohustused. Siit samm edasi on majanduslik analüüs kellele mida pakkuda. St kui palju peab olema kasumlikke sokukesi, et nende pealt teenitu sisse mahuks üks sikuke, ja loomulikult lisaks veel kogu ettevõtmise iseenda tulu. Kui nn andmebaas (liiklusrikkumiste register) on "puhas", eks siis võib olla ka sokukesel makse väiksem. On rikkumisi, eks siis tule ka sikukesel makse suurem, kui üldse jutule võetakse. Sokukesed peavad ju nii kogu ettevõtmist, kui ka sekka trehvavaid sikukesi ju üleval pidama.Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Okt, 2024 12:26Ma imestaks, kaua seda teenust siis osutatakse 16 euro eest kuus (192 eur aastas), kui klient toob sulle 850 eurot kulu. Või isegi 400 eurot.
Või tasub ehk hoolega lugeda peenikeses kirjas üldtingimusi. Meie saime ka teada, et kui sõidad libedaga kraavi, suverehvid veel all (talverehvide kohustus pole veel saabunud), ei teinud sa mõistlikke pingutusi kahju ärahoidmiseks ning seetõttu kasko sulle ei maksa. Tuli välja, et vastav punkt oli "peenes kirjas".
Ja siia veel haakuv näide: meil kindlustatakse sundkindlustusega "ainult autot". Aga näiteks UK-s autot kindlustades tuleb ära näidata ka juhid, kes autot kasutavad. Vastavalt nüüd nende juhtide sünniaasta(te) ja senise "liiklus-eluloo" alusel arvestatakse ka sõiduki kindlustusmakse. Ja sellisel juhtumil selle sõiduki roolis võivadki olla ainult need isikud, kes on kindlustuspoliisis sätestatud. Loetelus mitte olev juht tähendab kindlustuskaitseta sõidukit. Ka meil tõstab pead liisinglepingus lubatud suurima kilometraaži märkmine, ja muud personaalsed nii liising- kui kindlustustingimused nii sõidukile kui juhile jne.
Siit moraal: loe läbi millele alla kirjutad, ja enne seda mõtle järgi missuguste tingimustega millise raha eest sa nõus oled.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist