Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
- Liige
- Postitusi: 4624
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Vanasadamas (A terminali pead vist silmas ?) maharonivad rekkad tuleks ära keelata, see on suht idiootne mis seal keset päeva toimub. D terminal on vähe viisakam ja sealt Sõjamäe kanti lühike maa.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
IMHO on see kaubaveod läbi vanasadama iseenesest ideeliset jama.
Juhtides seda kõike läbi niigi tuksis liiklusega linna.
Jah reidi tee ja lasnamäe kaudu saab kesklinnast mööda aga ikkagi.
Need kaubaveod võiks kõik käia läbi Muuga ja Paldiski.
Juhtides seda kõike läbi niigi tuksis liiklusega linna.
Jah reidi tee ja lasnamäe kaudu saab kesklinnast mööda aga ikkagi.
Need kaubaveod võiks kõik käia läbi Muuga ja Paldiski.
-
- Liige
- Postitusi: 4624
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Normaalne oleks D terminali rekkadega koos teha pikad fooritsüklid, asi laheneks 20 minutiga.
Aga see nõuaks tehnikat mis pole inimkonnale veel kättesaadav.
Aga see nõuaks tehnikat mis pole inimkonnale veel kättesaadav.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tallinnas on linna palgal spetsialist või isegi mitu nüüdseks , kes omavad õigust fooritsükleid juhtida , nad näevad linna ristmikele paigaldatud kaamerate kaudu olukorda ristmikel , kõik on tahtmise korral tehtav , seni kuni ideaaltranspordivahend on kastiratas ja võim on kastiratturi käes , no pole lootustki .
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
ei ole eriti raske ju.
Sõiduautod ja reisijad lähevad Tallinnas peale Ülemistel. Kaup Muugal ja Soodevahel.
https://www.rbestonia.ee/trassikoridor/ seal link kaardile
Sõiduautod ja reisijad lähevad Tallinnas peale Ülemistel. Kaup Muugal ja Soodevahel.
https://www.rbestonia.ee/trassikoridor/ seal link kaardile
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ühe rööpapaariga raudteel? Well....Madis Reivik kirjutas: ↑19 Nov, 2024 20:18 Iseenesest võiks RB-l mingid trammilaadsed ollused kohe vurama hakata. Ülemistelt Jürisse, sealt edasi.. päris palju inimesi saaks ära teenindada.
Mingeid erilisi lisainvesteeringuid vaja ei oleks.
-
- Liige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Osad ideed on sama geniaalsed kui järkjärguline üleminek teisekäelisele liiklusele. Näiteks kauba ja reisijateveo eraldamine ülelahe praamivedudel.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Et kuidas... pakitakse parklas kohvrisse, asetatakse transpordikärule ja siis läbi eskalaatorite perroonile? Võtsin spetsiaalselt terminali põhiprojekti ette - ei ole sellist kohta kuskil kus autoga rongi lähedusse saab!zkaff kirjutas: ↑19 Nov, 2024 23:47 ei ole eriti raske ju.
Sõiduautod ja reisijad lähevad Tallinnas peale Ülemistel. Kaup Muugal ja Soodevahel.
https://www.rbestonia.ee/trassikoridor/ seal link kaardile
(ma tegelesin seal küll konstruktsioonide mõnes kohas projekteerimise, mõnes kohas ekspertiisiga - see terminal on jagatud ka sedavõrd juppideks et igal rajatiste projekteerijal on tükk hambusse surutud - tahab või ei taha ja lisaks Ülemistele tegelesin ka Pärnuga, ning praegu igatsugu vahepealsete lõikude sildade/viaduktide/tunnelite tööprojektidega nii nagu jõuan - see on meeletu maht - juba Ülemiste ise. Ja kui kellegil on ette näidata kust see autode laadimine käima hakkab Ülemistes ja Pärnus siis paluks lahkelt skeemi jagada - Ülemiste osas on PP tasemel projektmaterjali 30 GB, (30 197 918 289 bytes in 3 033 file(s),in 291 directories), võibolla on kuskil miski kahe silma vahele jäänud, aga kahjuks on mu aeg sedavõrd piiratud et tasuta ma veelkord seda materjali läbi vaatama ei hakka. 1,7GB ifc (BIM) vaatasin uuesti läbi, no ei hakanud silma, ja projekti maht on selline et jagada ei saa, lisan vaid mudelist pildi ja siis äkki vähemalt kirjeldate mis piirkonnas need sõiduautod peale lähevad)
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Hetk tagasi oli kahe rööpapaariga raudtee ehitamine uskumatu pompöössus ja laristamine (lisaks sellele, et "eestimaa pooleks lõigatakse" , kaevatakse ka absoluutselt kõikidest maavaradest tühjaks, nii suur auk jääb asemele nagu Mirnõi teemantikaevanduses...Marvin kirjutas: ↑20 Nov, 2024 4:30Ühe rööpapaariga raudteel? Well....Madis Reivik kirjutas: ↑19 Nov, 2024 20:18 Iseenesest võiks RB-l mingid trammilaadsed ollused kohe vurama hakata. Ülemistelt Jürisse, sealt edasi.. päris palju inimesi saaks ära teenindada.
Mingeid erilisi lisainvesteeringuid vaja ei oleks.


Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ülemiste-Peetri-Jüri osas mõeldakse trammi peale siiski - sama kauge tulevik küll kui tramm Viimsisse... ja tegemist on linnalähitranspordiga mis ikkagi eeldab et trammid/rongid liiguvad sujuvalt ja 2 rööpmepaari. Läks aega.. aga Elronile jõudis see kohale et Keila suunal peaks nii olema. Nüüd valmis ja liiklus äkki oluliselt sujuvam.manjabes kirjutas: ↑20 Nov, 2024 7:55Hetk tagasi oli kahe rööpapaariga raudtee ehitamine uskumatu pompöössus ja laristamine (lisaks sellele, et "eestimaa pooleks lõigatakse" , kaevatakse ka absoluutselt kõikidest maavaradest tühjaks, nii suur auk jääb asemele nagu Mirnõi teemantikaevanduses...Marvin kirjutas: ↑20 Nov, 2024 4:30Ühe rööpapaariga raudteel? Well....Madis Reivik kirjutas: ↑19 Nov, 2024 20:18 Iseenesest võiks RB-l mingid trammilaadsed ollused kohe vurama hakata. Ülemistelt Jürisse, sealt edasi.. päris palju inimesi saaks ära teenindada.
Mingeid erilisi lisainvesteeringuid vaja ei oleks.), nüüd järsku ei saa ühe peal reisijaid veetud? Meil on valdav enamus 1520mm võrgust ka ühe rööpapaariga ja justkui Elron saab reisijateveoga hakkama...
![]()
Mis RB nn 1 rööpmepaari puutub siis muldkeha ja ristuvad rajatised ehitatakse ikkagi valmis kohe 2 jaoks. "Kokkuhoid" tuleb vaid 1 suuna liiprite ja rööbaste ja elektriliinide osas. Umbes selline kokkuhoid nagu piltlikult võrreldes - ehitad endale mitmekorruselise maja viilkatusega, aga katuse jätad soojustamata sest esialgu võib pööningul külm ka olla.
Ps. Elektriliinide osas pole kindel - kas need enne paigaldatakse kui 2 suunda valmis. Mingi hetk oli jutt et esialgu sõidetakse akudel või diisel-elekter lahendustega. Ja kohaliku transpordi osas liiguvad kõlakad et Elroni survestatakse RB jaoks kohalike rongide hanget 2025 läbi viima. Nii võib tekkida lootus et need kes on 2030 aastaks Tallinn-Varssavi pileti soetanud, saavad 8.12.2030 vähemalt Pärnusse randa päevitama.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Seda rääkis ka Esimeses Stuudios, et Elron on saanud "hoiatuse/käsu" 2025 rongihanke väljakuulutamiseks.Dr.Sci kirjutas: ↑20 Nov, 2024 8:30Ps. Elektriliinide osas pole kindel - kas need enne paigaldatakse kui 2 suunda valmis. Mingi hetk oli jutt et esialgu sõidetakse akudel või diisel-elekter lahendustega. Ja kohaliku transpordi osas liiguvad kõlakad et Elroni survestatakse RB jaoks kohalike rongide hanget 2025 läbi viima. Nii võib tekkida lootus et need kes on 2030 aastaks Tallinn-Varssavi pileti soetanud, saavad 8.12.2030 vähemalt Pärnusse randa päevitama.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Pärnu kaubaterminali ehituse tühistamisest 1. etapis teatati eelmisel nädalal. Tuleb esialgu ainult raudtee ehitamiseks vajalik logistkakeskus sinna (Tammistesse vana kaubajaama asukohta)Dr.Sci kirjutas: ↑19 Nov, 2024 20:57 Kus see juhtuma saab hakkama? Ilmselt mitte Ülemiste reisiterminals... nüüd tuleb 100 teadjat kes ütlevad et Muuga sadamas... ainult et kui on reaalselt ehituses Pärnu - Tallinn kiirraudtee (linnaservast linna väga serva) reisiterminalid, siis see mismoodi kaup liigub pole üldse avaliku silma alla sattunud.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Enne kui selle mõtte puusalt tulistades üleolevalt maha laidad, võiks vähemalt niigi palju vaeva näha, et modelleerida võimalik sõidugraafik sellisel juhtumil ja sellest siis vettpidavad järeldused teha....Marvin kirjutas: ↑20 Nov, 2024 4:30Ühe rööpapaariga raudteel? Well....Madis Reivik kirjutas: ↑19 Nov, 2024 20:18 Iseenesest võiks RB-l mingid trammilaadsed ollused kohe vurama hakata. Ülemistelt Jürisse, sealt edasi.. päris palju inimesi saaks ära teenindada.
Mingeid erilisi lisainvesteeringuid vaja ei oleks.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Äkki on see veidi eemal - kaardil on igal juhul sõiduautode laadimisjaam kirjas.Dr.Sci kirjutas: ↑20 Nov, 2024 7:21Et kuidas... pakitakse parklas kohvrisse, asetatakse transpordikärule ja siis läbi eskalaatorite perroonile? Võtsin spetsiaalselt terminali põhiprojekti ette - ei ole sellist kohta kuskil kus autoga rongi lähedusse saab!zkaff kirjutas: ↑19 Nov, 2024 23:47 ei ole eriti raske ju.
Sõiduautod ja reisijad lähevad Tallinnas peale Ülemistel. Kaup Muugal ja Soodevahel.
https://www.rbestonia.ee/trassikoridor/ seal link kaardile
(ma tegelesin seal küll konstruktsioonide mõnes kohas projekteerimise, mõnes kohas ekspertiisiga - see terminal on jagatud ka sedavõrd juppideks et igal rajatiste projekteerijal on tükk hambusse surutud - tahab või ei taha ja lisaks Ülemistele tegelesin ka Pärnuga, ning praegu igatsugu vahepealsete lõikude sildade/viaduktide/tunnelite tööprojektidega nii nagu jõuan - see on meeletu maht - juba Ülemiste ise. Ja kui kellegil on ette näidata kust see autode laadimine käima hakkab Ülemistes ja Pärnus siis paluks lahkelt skeemi jagada - Ülemiste osas on PP tasemel projektmaterjali 30 GB, (30 197 918 289 bytes in 3 033 file(s),in 291 directories), võibolla on kuskil miski kahe silma vahele jäänud, aga kahjuks on mu aeg sedavõrd piiratud et tasuta ma veelkord seda materjali läbi vaatama ei hakka. 1,7GB ifc (BIM) vaatasin uuesti läbi, no ei hakanud silma, ja projekti maht on selline et jagada ei saa, lisan vaid mudelist pildi ja siis äkki vähemalt kirjeldate mis piirkonnas need sõiduautod peale lähevad)
ylemiste.png
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Seoses Nordica just toimuva pankrotiga tekkis huvi et kellele ikkagi kuulub RB. Tulemus:
2014. aastal asutasid ministeeriumid ühisettevõtte RB Rail AS, mis on põhikoordinaator raudtee ehitamisel ja Rail Balticu projekti arendamisel. RB Rail ASi aktsiad on jaotatud võrdselt Eesti OÜ Rail Baltic Estonia, Läti SIA Eiropas Dzelzceļa Līnijas ja Leedu UAB Rail Baltica Statyba vahel.
Nu ja selle meie osaühingu, miinimumkapitaliga osaühingu, kuulub Kliimaministeeriumile, osas on läbi avalike allikate võimalik täiendavaid andmeid saada, aga tunne on natuke piinlik.
2014. aastal asutasid ministeeriumid ühisettevõtte RB Rail AS, mis on põhikoordinaator raudtee ehitamisel ja Rail Balticu projekti arendamisel. RB Rail ASi aktsiad on jaotatud võrdselt Eesti OÜ Rail Baltic Estonia, Läti SIA Eiropas Dzelzceļa Līnijas ja Leedu UAB Rail Baltica Statyba vahel.
Nu ja selle meie osaühingu, miinimumkapitaliga osaühingu, kuulub Kliimaministeeriumile, osas on läbi avalike allikate võimalik täiendavaid andmeid saada, aga tunne on natuke piinlik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline