Mainimata jäi pisiasi, et kumma kasuks...Parima nalerehvi ja parima lamellrehvi pidurdusmaa erinevus linnakiirusel (50 kmh) on 12 meetrit
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Millal te viimati jääl sõita saite? Ütlen ausalt, minul pole aastaid see õnnestunud. Olen igapäevane sõitja kusjuures.
-
Madis Reivik
- Liige
- Postitusi: 4761
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Miski nädal-paar tagasi Viimsis oli kõrvalteedel umbjää maas.
Re: Autotehnikateema
Tund aega tagasi. Käisin Viitnal Arturi pubis söömas ja metsa vahel asfaldil võttis neljandaga rõõmsalt pastla all ringi, kui gaasi jõulisemalt tallasin.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Autotehnikateema
[ot]
Soome okassead on selles olukorras parimad. läheb üles ka selt kus lamellimehed nagu kelguga alla tulevad.
[/ot]
Iga talv saab kulgeda kõvakstrambitud lumel, olenevalt juhusest on selle peal veel pruun lobjakas ja see kokku on libedam kui angerja kõht.
Soome okassead on selles olukorras parimad. läheb üles ka selt kus lamellimehed nagu kelguga alla tulevad.
[/ot]
Re: Autotehnikateema
Võtame kiiruse mõõtmise ilusa ilmaga sirgel maanteel. Politseikolonelleitnant (milline naljakas auaste kas pole) Sirle Loigo räägib ausa näoga õnnetuste vältimisest, aga mõistusega inimene saab aru, et politseil on käsk riigikassat täita.Lemet kirjutas: ↑15 Mär, 2025 19:58Igivana teema, mis meil on siiani selgeks vaidlemata- kas politsei eesmärgiks on õnnetuste vältimine ja rahva kaitsmine või siis riigieelarvesse lisavahendite hankimine. Vastavalt on erinevad ka vahendid ja mis peamine- rahva suhtumine politseiametnikesse.Teisisõnu - kaamera efektiivsus peaks väljenduma selles kohas avariide mittetoimumises või vähenemises võrreldes kaameraeelse ajaga. Nii et kui need nüüd siis pärast läbikulumist uuendmata jäetakse, hakkab nendes kohtades taas avariide arv kasvama
Re: Autotehnikateema
Näiteks Tartu maanteel uuel lõigul kahel nädalavahetusel. Lamellidega "ässad" üritasid füüsikaseadusi eirates oma üleolekut tõestada ja lõpetasid kes teeservas jalga väristades, kes kraavis puksiiri ootamas. Aga sellest olen ma siin juba ka rääkinud, küll teehoolde võtmes.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Kas TM talverehvide testis kajastub ka tavaliikluses hukkunute arv ja liiklusõnnetuste statistika?AMvA kirjutas: ↑18 Mär, 2025 15:34Vaatasin viimast TM talverehvide testi.Generalissimus kirjutas: ↑18 Mär, 2025 14:53 Väide oli, et lamellrehvide kasutamine suurendab vigastatute ja hukkunute arvu.
Ma ei küsinud, mis seda väidet tõestavad, vaid kas on mingisugunegi võimalus seda väidet kummutada.
Nagu ma aru saan, siis uuringud selleks ei kõlba.
Mis siis kõlbab?
Ehk oskab väite esitaja ise öelda mis see peaks olema?
Milline rehvitest mõõdab vigastatute ja hukkunute arvu?
Parima nalerehvi ja parima lamellrehvi pidurdusmaa jääl erinevus linnakiirusel (50 kmh) on 12 meetrit, seega kui sulle astub järsku jalakäija teele ette siis edasi võid ise mõelda.
Enamuse tavaliiklejate jaoks ei ole sõidutee mitte võidusõidurada kus uute rehvidega sõidetakse ja paljud sõidavad teedel isegi 10 aasta vanuste naelrehvidega, sest "naelad on ju sees".
(Vist järjekordne näide funktsionaalse lugemisoskuse puudumisest, kus küsimuse sisu mõistmata vastatakse midagi muud?)
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Ma üldiselt ususõdadesse eriti ei sekku, aga naastrehvide jumaldamise kohalt tahaksin küll öelda, et see on linlastele midagi säärast nagu linnas kõndides ehitajakiivri kandmine. Sest võib ju juhtuda, et katuselt kukub kivi.
Muidugi ma ei hakka end võrdlema suurte autospetsidega, kuid 51 aasta jooksul olen kuidagi hakkama saanud nii, et ühtki naela all ei ole...
Muidugi ma ei hakka end võrdlema suurte autospetsidega, kuid 51 aasta jooksul olen kuidagi hakkama saanud nii, et ühtki naela all ei ole...
Kremli troll.
Re: Autotehnikateema
[ot]
kes tollel haamril kukkuda aitas, ei teagi.... aga keegi aitas.
[/ot]
On nii juhtunudki, kivi asemel kukkus kopsakam haamer. Tänu saksa tuletõrjekiivrile olen elus. Ca pool tundi nägemise fokuseerimie ei töötanud.
kes tollel haamril kukkuda aitas, ei teagi.... aga keegi aitas.
[/ot]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Suudad sa tagada, et lamellidega ainult linnas püsid? Või vahepeal tuleb olude sunnil mingi liuväljalaadne "tugimaantee" ka ette?olevtoom kirjutas: ↑19 Mär, 2025 0:35 Ma üldiselt ususõdadesse eriti ei sekku, aga naastrehvide jumaldamise kohalt tahaksin küll öelda, et see on linlastele midagi säärast nagu linnas kõndides ehitajakiivri kandmine. Sest võib ju juhtuda, et katuselt kukub kivi.
Muidugi ma ei hakka end võrdlema suurte autospetsidega, kuid 51 aasta jooksul olen kuidagi hakkama saanud nii, et ühtki naela all ei ole...
Kui natuke rohkem lund tuleb ja see suudetakse kinni sõita, siis on fooride esised nagu liuväli. Nende libisevate lamellidega poleeritakse ära nagu poleerimiskäsnaga.
Seal pole mingit jumaldamist, kes sõidab juba päevas 100 km erinevates tingimustes, sel ei ole probleeme vaja. Natuke erinev olukord mööda Sõpakat 5 km tööle-koju sõidust, mida võib tõesti edukalt lamellidega teha. Näiteks Tallinna ja lõunapoolsete valdade temperatuurivahe kipub olema paar kraadi juba. Kui linnas on sula, siis Saue vallas võib veel libe olla.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Või siis kõik need Hiluxid ja LandCruiserid ning RAMid ja Cherokeed jne jne.olevtoom kirjutas: ↑19 Mär, 2025 0:35 Ma üldiselt ususõdadesse eriti ei sekku, aga naastrehvide jumaldamise kohalt tahaksin küll öelda, et see on linlastele midagi säärast nagu linnas kõndides ehitajakiivri kandmine. Sest võib ju juhtuda, et katuselt kukub kivi.
Muidugi ma ei hakka end võrdlema suurte autospetsidega, kuid 51 aasta jooksul olen kuidagi hakkama saanud nii, et ühtki naela all ei ole...
Milledel all "madalad" "maantee" mustiga rehvid mitte maastiku võimelised mustrid ega profiilid. Värv läigib iga päev ja oksa kriipsu ka pole külje peal. Pargib magala maja ees. Lähim vaste maastikust mida on pidanud sõitma on haljasala parkla kõrval, et mahuks parkima.
Re: Autotehnikateema
Linnakiirus Tallinna kesklinnas on aina vähem 50 km/h, ning võiks ka väljatuua kuidas ntks ühistranspordi buss 50 pealt pidama saab.AMvA kirjutas: ↑18 Mär, 2025 15:34Vaatasin viimast TM talverehvide testi.Generalissimus kirjutas: ↑18 Mär, 2025 14:53 Väide oli, et lamellrehvide kasutamine suurendab vigastatute ja hukkunute arvu.
Ma ei küsinud, mis seda väidet tõestavad, vaid kas on mingisugunegi võimalus seda väidet kummutada. Nagu ma aru saan, siis uuringud selleks ei kõlba. Mis siis kõlbab? Ehk oskab väite esitaja ise öelda mis see peaks olema?
Milline rehvitest mõõdab vigastatute ja hukkunute arvu?
Parima nalerehvi ja parima lamellrehvi pidurdusmaa jääl erinevus linnakiirusel (50 kmh) on 12 meetrit, seega kui sulle astub järsku jalakäija teele ette siis edasi võid ise mõelda.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline