Sellest võib ka aru saada, et GL-5 õli pannakse LS diffrisse. See et sa mõtlesid GL-5LS õli jäi natuke segaseks.
Siin avaldubki auto ehituse nõrk tundmine. Kogu jutt käib käsikäigukastist. Käsikäigukasti, kus kasti sees ei ole hüpoidülekannet (see on peaülekanne), on GL-5 panek rumalus ja GL-5LS panek veel suurem rumalus, kuna antud õlide suur libedus takistab sünkronisaatorite tööd ja raskendab käiguvahetust. GL-5 on libedam kui GL-4 ja GL-5LS on libedam kui GL-5. Seda ma öelda tahtsin.
LS ehk piiratud libisemisega difrisse pannakse
GL-4/GL-5LS - kui tegu on põikimootoriga (hüpoidi pole, peaülekandes on spiraalhammastega hammasrattad).
GL-5LS - kui tegu on hüpoidülekandega. Esiveolisel või kesk/tagamootoriga eeldab see pikimootorit. Või traditsiooniline, mootor ja käigukast ees, tagavedu tüüpi auto.
Mõned inimesed soovitavad LSD-sse panna seda raskeveokide sillaõli (80W-140). Oma teadmiste pealt ei usu, eriti kui teate, kui vähestest piludest peab läbi tulema õli, mis neid LSD kettaid määrib. Kipun arvama, et see õli enamiku ajast ei jõua sinnani. LSD ketaste määrimiseks peab õli olema ekstra libe, muidu kuluvad need pulberkattega friktsioonid kiirelt ära.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.