Nende liitlaste platsidelt ostetud KV veokide läbisõidud olid tavaliselt alla 10 000 (loe kümne tuhande) km.Roamless kirjutas: ↑18 Juun, 2025 16:20 Eelpoolmainitu ei kehti veokite ja busside kohta, mis säilivad kauem ja võivad läbida kuni 1000000 kilomeetrit ning olla siis veel nö kasutamiskorras, seega pole ime, et kaitseväes on veel 70ndate MANe ja 80ndate Unimoge, Kaitseliidus peaks veel rivis olema mõningaid 70ndate Unimoge. Samas kui vanasti oli tõesti ala diisel mersu sõiduauto takso, mis miljon kilomeetrit ära keris, siis uued nõrgema mootoriga autod hakkavad koolema 250000 pealt ja nö premiumid kusagil 300000-350000. Muidugi lähevad ka mõned 400000-500000 välja, aga see eeldab pidevat korraliku hooldust ja osade vahetust, mida tihti ei viitsita või lõpupoole, ei tasu enam teha.
Olen nt Kevadtormil pidanud liigutama ühte MB 1017t, mille odomeeter näitas 8800 km ja tootmisaasta oli 1977.
Seal on pigem probleem väsimine vanuse tõttu, igasugu kummijunnid, juhtmed jne.
Kes tahab rääkida, et uuem auto on ökonoomsem, siis antud auto keskmine kütusekulu Kevadtormi 500 km läbisõidu juures oli kriips alla 14 liitri 100 km kohta (mõõdetud tankimise järgi - minekul tankisin kurguni ja tulles samuti, läbisõit odomeetrilt).