Tänapäeval kulla inimene võib igaüks minna võtta Ramirendist termokaamera ja katsetada palju kulub - soojussignatuuri vähendab märkimisväärselt igasugune kate, mille ja soojusallika vahel on õhuvahe. Termoga droonide eest varjumine koormakatte alla on igati õige.Korrutustabel kirjutas: ↑15 Juul, 2025 13:24Eestis on palju inimesi, kes on seda katsunud ja näinud. Millegi pärast keegi ei taha seda "lihtsat rekkatenti" toota ning keegi osta.Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juul, 2025 10:11 Minul on õnnestunud seda SAAB-i imekatet BMP-2 peal mõni aasta tagasi oma näpuga katsuda ja ei leidnud seal midagi sõnulseletamatut. Pigem ootasin rohkemat, et näiteks soomuse ja katte vahele on tekitatud mingi arvestatav õhuvahe vms. Meenutab samasugust PVC materjali nagu tehakse rekkatente, lihtsalt see on matti värvi, sellise krobelise pinnaga ja selles on perforeeringud, kuhu saab kuuseoksakesi toppida.
Kui tegelikult ei tea, millega tegu ja mis kõik nüansid on ja ei ole ise seda tootnud-kasutanud, siis saabki öelda, et iga asi on mitte midagi "sõnulseletamatut" või lihtne "kodumaine rauatöö".
Päeva lõpuks võiks ära otsustada, kumb siis on. Kas tegemist on millegi väga vajalikuga ja suure effektiivsusega või on see lihtsatl rekkatent (siis ju meie rebitud riidest lahendus on klass kõrgem sellest).
Lihtsalt jaurata ja iga kolme postituse tagant teemat vahetada võiks saunas.
"meie rebitud riidest lahendus", tõsiselt?

Selline asi ei vähenda masina soojusjälge mitte grammigi.