Need kirjaklambriga loetavad Opelid on nii lihtsa ehitusega, et kui just edevat nelivedu polnud, siis mahtus kogu võimalik veakoodide nimekiri üheainsale välja prinditud A4le (suure fondiga seejuures!). Lihtsusel on oma eelisedKapten Trumm kirjutas: ↑06 Aug, 2025 11:51 Minul selline oli ja sedasi kirjaklambriga sain kõik vead leitud. Nii vana elektroonikaga autodel on see "diagnostika" nagunii rohkem supiaur. Aga mõte oli selles, et suht põlve otsas remonditav auto oli. Kümmekond aastat tagasi saksamaal neid veel müüdi ja mõni eriti sile maasikas, mille eest küsiti 6000 eurot, julgeti anda ka 6 kuuse garantiiga.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ecotecil olid toona ikkagi kõik enamvähem moodsaks peetud vidinad küljes. Kuna tegu oli Euro 1 saastenormiga, siis tõsi, oli veel ühe lambdaga.
Õhumassi kuumtraatmõõtja, sisselaske õhutemp, eraldi andurid nukkvõlli ja väntvõlli asendile. 1994 mersul, mis maksis Omegast poole rohkem, olid samad vidinad.
Hammasrihma vahetuse normaeg esinduses olevat olnud 45 minutit. Ise tehes muidugi läheb paar tundi, aga suhteliselt lihtne töö. Mootoris oli muidugi mitmeid apsakaid, millega hiljem omanik tegelema pidanuks. Pragunev väljalaske kollektor ja peenikesed õliavad õlirõngastele näiteks.
Õhumassi kuumtraatmõõtja, sisselaske õhutemp, eraldi andurid nukkvõlli ja väntvõlli asendile. 1994 mersul, mis maksis Omegast poole rohkem, olid samad vidinad.
Hammasrihma vahetuse normaeg esinduses olevat olnud 45 minutit. Ise tehes muidugi läheb paar tundi, aga suhteliselt lihtne töö. Mootoris oli muidugi mitmeid apsakaid, millega hiljem omanik tegelema pidanuks. Pragunev väljalaske kollektor ja peenikesed õliavad õlirõngastele näiteks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kahekohalisi veakoode sai olla kuni 99 ja need ühele A4 lehele küll ära ei mahu.
Olid ka kolme- ja neljakohaliste veakoodidega autosid ning "inimlikel autodel" ei pidanud traadijupiga sihtima vaid sai diagnoosirežiimi käivitada juhikohal süütevõtmega manipuleerides.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
1 baidiga saab kirjeldada 256 väärtust (0x01 kuni 0xFF).
Trump lubas sõja lõpetada 24 tunni pärast, kuid me ei täpsustanud, mis päeval – Trumpi Ukraina erisaadik Kellogg
https://t.me/c/1352726486/94576
https://t.me/c/1352726486/94576
Re: Autotehnikateema
ok 
Trump lubas sõja lõpetada 24 tunni pärast, kuid me ei täpsustanud, mis päeval – Trumpi Ukraina erisaadik Kellogg
https://t.me/c/1352726486/94576
https://t.me/c/1352726486/94576
Re: Autotehnikateema
Tänapäeval on ka mugavamaid lahendusi. Ma oma Volvos kasutan 60 EUR maksvat OBD bluetooth adapterit ja tasuta telefoni tõmmatud äppi. Saab kõik asjad tehtud, mis vaja.davidsoniharald kirjutas: ↑05 Aug, 2025 21:18 Me sõbraga tõmbasime selle kaheksanda põlvkonna Golfil pidurite sadula tagant pistiku ära ja kerisime aku laadija klemmide otsa pistetud kruvidega voolu andes kolvi sisse tagasi. Paigaldasime uued klotsid ja jälle aku laadijaga lasime kuni klotsid olid vastas ja siis pistik külge ja tehtud.
Lihtsam kui Mosse trummelpiduri klotside vahetus ja reguleerimine.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Nüüd mu pea plahvatas, alles sa kiitsid, kuidas sa saad lubada endale autot mitte ise remontida (teevad teised) ja nüüd vahetame ise nutiseadme abil piduriklotse? On see võimalik, et sinu konto alt kirjutab rohkem kui 1 inimene...?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Oh sa vaeseke. Tõmba zgutt peale, äkki saad pea uuesti kokku.Kapten Trumm kirjutas: ↑07 Aug, 2025 9:52 Nüüd mu pea plahvatas, alles sa kiitsid, kuidas sa saad lubada endale autot mitte ise remontida (teevad teised) ja nüüd vahetame ise nutiseadme abil piduriklotse? On see võimalik, et sinu konto alt kirjutab rohkem kui 1 inimene...?
Ma saan läbi selle äpi ka palju muud teha, kui piduriklotse vahetada.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Neid Opeli "vilgukoode" oli tegelikult suurusjärgus paar lehte.OLAVI kirjutas: ↑06 Aug, 2025 14:47Kahekohalisi veakoode sai olla kuni 99 ja need ühele A4 lehele küll ära ei mahu.
Olid ka kolme- ja neljakohaliste veakoodidega autosid ning "inimlikel autodel" ei pidanud traadijupiga sihtima vaid sai diagnoosirežiimi käivitada juhikohal süütevõtmega manipuleerides.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
mongol kirjutas: ↑03 Aug, 2025 23:10 Siin selle kaasuse puhul võite omad ampertangid jms sisse istuda, ma olen päääris kindel, et mädajuhe põhjustab kaitsme mahapõlemist. Üldiselt esimene asi on kaitse ärapõlemisel, et kontrolli oma juhmestik üle. Uutel autodel muidugi üpris mõttetu soovitada, aga päris autodel töötab.
Nii. Tekkis vaba aeg ja võimalus natuke tegeleda nüüd.
Kaks kaablit (+ ja -) olid esitule sees kokku tõmmatud kaablivitsa/kaablisidemega.
Ja tehtud oli seda mehise jõuga.
Juurdepääs palja silmaga uurimiseks oli muidugi kamarajura, aga makrofotodelt ei paistnud midagi sellist kohe välja, et seal mingi kala võiks olla.
. .
Lõikasin selle nipuka maha ja voilaa, selle all nägid juhtmed välja sellised (need sügavamad "vorbid" plussjuhtmel ja 2tk miinusjuhtmel on kaablivitsa servade tekitatud/nende tõttu tekkinud)
. .
case closed
See krdi pidev kokkusattumus, et just Osrami Nightbreaker pirnidega korduvalt kaitse maha põles ja ilma pirnita ning tavalise pirniga kordagi seda ei juhtunud, tekitas mul teatud kõhklusi ja segadust
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Et Nightbreaker seda põhjustab, oli kahtlane juba alguses, sest nende ja "tavalise" pirni voolutarbe vahe pole kuigi suur.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Et vigane juhe seda põhjustab, oli selge juba alguses - sümptomid täpselt sellised.
professional retard
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Misasi see pruun jurakas seal juhtmete peal on, seesama kaabliside või?
Mina olen juhtmeid tõmmanud kokku küll ainult nipukatega või siis isoleerpaelaga.
Mina olen juhtmeid tõmmanud kokku küll ainult nipukatega või siis isoleerpaelaga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
See ongi nipukas ehk kaabliside eesti keelesKapten Trumm kirjutas: ↑07 Aug, 2025 14:24 Misasi see pruun jurakas seal juhtmete peal on, seesama kaabliside või?
Mina olen juhtmeid tõmmanud kokku küll ainult nipukatega või siis isoleerpaelaga.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist