OLAVI kirjutas: ↑02 Aug, 2025 15:31
Võib ka juhtmestikus olla isolatsiooniviga.
mongol kirjutas: ↑02 Aug, 2025 16:39
Plussjuhe käib kuskil keresse ja küpsetab kaitset läbi. Ja kui praegu toimib, siis ju sa pirnivahetusega mudisid piisavalt juhtmeid, et remontisid kogemata ära.
Juhtmenu*s sümpomite järgi igatpidi.
mongol kirjutas: ↑03 Aug, 2025 23:10
Siin selle kaasuse puhul võite omad ampertangid jms sisse istuda, ma olen päääris kindel, et mädajuhe põhjustab kaitsme mahapõlemist. Üldiselt esimene asi on kaitse ärapõlemisel, et kontrolli oma juhmestik üle. Uutel autodel muidugi üpris mõttetu soovitada, aga päris autodel töötab.
Fucs kirjutas: ↑02 Aug, 2025 17:02
Rsk jah...mingi krdi kala peab olema kusagil pistikutes või kaablites ikkagi tundub...
Nii. Tekkis vaba aeg ja võimalus natuke tegeleda nüüd.
Kaks kaablit (+ ja -) olid esitule sees kokku tõmmatud kaablivitsa/kaablisidemega.
Ja tehtud oli seda mehise jõuga.
Juurdepääs palja silmaga uurimiseks oli muidugi kamarajura, aga makrofotodelt ei paistnud midagi sellist kohe välja, et seal mingi kala võiks olla.
.

- 01.jpg (58.29 KiB) Vaadatud 300 korda
.
Lõikasin selle nipuka maha ja voilaa, selle all nägid juhtmed välja sellised (need sügavamad "vorbid" plussjuhtmel ja 2tk miinusjuhtmel on kaablivitsa servade tekitatud/nende tõttu tekkinud)
.
.
case closed
See krdi pidev kokkusattumus, et just Osrami Nightbreaker pirnidega korduvalt kaitse maha põles ja ilma pirnita ning tavalise pirniga kordagi seda ei juhtunud, tekitas mul teatud kõhklusi ja segadust
