Küsisin, kõik õhu kaudu käivad funktsioonid eeldavad autoga ühildatud (bluetoothi kaudu või juhtmega) nutitelefoni
Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kuna lugupeetaval nutifoni pole siis on kahjuks selline inimtõug nüüd ja tulevikus EU inseneride loogika põhjal määratud valjasuremisele -antud juhul vag-toodangu läbi.. 
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kas keegi oskab äkki seda seletada, kas sellel VAG toodangul on võimalik seda start-stop süsteemi kuidagi likvideerida? Koosmõjus automaatse käsipiduriga (mis läheb viivitusega maha) on foori tagant startides kaks võimalust 1. passid kohapeal 1-2 sekundit teiste jalus 2. sureb mootor välja.
Kuna seda tuleb iga kord käsitsi välja võtta ja selleks pole armatuuril nuppu, vaid tuleb ekraanil surfata, vahel unustad jne, siis oleks soov sellest vabaneda. Väidetav kütusesääst 0,1 liitrit 100 km peale selgelt ei õigusta sellist ebamugavust.
Kuna seda tuleb iga kord käsitsi välja võtta ja selleks pole armatuuril nuppu, vaid tuleb ekraanil surfata, vahel unustad jne, siis oleks soov sellest vabaneda. Väidetav kütusesääst 0,1 liitrit 100 km peale selgelt ei õigusta sellist ebamugavust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kaabliga sisse minna ja välja kodeerida? Samas kui sul garantiiline auto siis peab teadma mida tohib ja mida mitte teha.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Automaatse käsipiduri peaks saama menüüst kõrvaldada.
Start-stop süsteemi saab vastava häkkimistarkvaraga maha võtta, aga arvesta, et kui järgmine kord korralisse hooldusesse lähed on auto garantii läbi.
Start-stop süsteemi saab vastava häkkimistarkvaraga maha võtta, aga arvesta, et kui järgmine kord korralisse hooldusesse lähed on auto garantii läbi.
-
krossipart
- Liige
- Postitusi: 367
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kena lugeda premium autode võlud ja valud..
Sai kaasale sõidu harjutamiseks Toyota Yaris 1.4 66kW disla hangitud 2 aastat tagasi..499 eur ostuhind ja stereo, mis autos ületas auto hinna..Kui nägin helisistemit siis olin hämmingus..499 euriga sain korraliku soundsistemi..
Yaris liigub siiani ja läbib ülevaatused ametlikult. Mõlgid ja oksakriimud autul ei sega ja roosteprobleeme ei ole.. 
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mõnikord veab, on kokkuvõte.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
krossipart
- Liige
- Postitusi: 367
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tänud ja võtan seda Teiepoolse "kiitusena".
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tavapäraselt on 500 eurosed autod siiski vähem või rohkem remondiprojektid. Sinna hulka joppab ka mõni korralik auto (nt eemisel omanikul läks müügiga kiireks), aga pikemaajalise projektina mina taolist hinnaklassi ei julgeks küll soovitada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Automaatne kässar käib nupust välja, see pole niiväga case. Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kas T5 Transporterile 24.- eest soetatud üks stabikavarras ja üks šarniir on okei hinnaga saadud?
professional retard
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
On küll. Premium kvaliteedi b-osa sharniir algab peale 10st eurost ja stabika kont 7-st eurost. Üllatusin ka ise, et nii odavad osad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Tuleb sõita nagu GAZ-51'ga - vahegaasiga.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Sept, 2025 10:29 ... Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.
Sidur alla - mootor käivitub, korraks gaasiga pöörded üle 2000 ja siduri pedaali vabastamisel uuesti gaas 2/3 peale ning ka kuival asfaldil kerib rattad ringi kohalt minnes.
Linnavahel selliseid kiirendusi tehes on kasulik ennem aktiveerida kiirusepiirik 50km/h juures, probleemide vältimiseks.
(Kas nüüd järgnevad küsimused, et "mis asi on kiiruspiirik" ja kuidas seda kasutatakse?)
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Miks peab linnas liigeldes ristmiku taga käsipidurit kasutama (isegi kui seal kallak on)? Kas pedaale kasutades pole oskusi kallakult startida ilma et auto tagasi vajuks? Start-stop peaks ju kohe mootori käivitama kui siduri alla vajutad paigaltvõtuks?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
-
davidsoniharald
- Liige
- Postitusi: 1716
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Siin paistab välja sinu puudulik auto käsitlemise oskus: käik peab sees olema ennem, kui fooris roheline süttib. Niiviisi sõites ei pea "noori punaseid" püüdma ja muid selliseid lollused tegema.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Sept, 2025 10:29
Automaatne kässar käib nupust välja, see pole niiväga case. Case on selles, et see käsipidur on "nüri" seadega, st tema maha mineku ajastus arvestab ka kallakult startimise võimalusega, st see koos start-stopiga põhjustab käbedal kohtaltvõtul auto välja suremise, st ma jõuan sidurile vajutamise, käigu sissepaneku ja siduri vabastamise teha kiiremini kui see automaatika jõuab reageerida ja tulemuseks on mootori välja suremine (moto pole jõudnud õigesti käivituda ja pidur maha minna, mistõttu liikuma minek suretab mootori välja.
Kui rohelise süttides hakkad alles sidurit vajutama oled juba lootusetult hiljaks jäänud.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline