Valeri Kirsi Mi-1 MU. Tõi selle Mosfilmist ja lootis kallilt maha müüa. Enne Mosfilmi oli ALMAVÜ oma. Kuna N. Liidus võisid lennukõlblikke õhusõidukeid omada vaid Aeroflot, sõjavägi, Lennukiehituse Ministeerium ja ALMAVÜ, siis Mosfilmile anti masin üle lennukõlbmatuks muudetuna. Pearootori labad keevitusega lühemaks lõigatud, karkass pooleldi läbi saetud, silindripead läbi puuritud, kütuse- ja õlipaakidel augud sisse löödud... KamAZ-i kastis Eestisse tuues oli veel sabatala vastu tagumist portet ära taotud. Siis veel metallikratid rüüstasid Vabakas. Järele jäi täielik ront. Kellele Kirss selle lõpuks maha parseldas, ei tea.Lemet kirjutas:Veidi OT,aga 90-ndate algul vedeles Vabaduse puiestee ääres,27-nda kooli ja Vabaduse poe vahelisel alal teiselpool teed kellegi aias MI-1 kere.Uuemal ajal on see kadunud,tea,mis saatus seda lennimassinat tabas?Või oli see MI 2,hakkasin praegu kahtlema...
Lennuk koduaias
lennuk Pärnus http://fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=100193
Kas keegi teab ka, kelle oma see lennuk on? Mida see lennuk seal teeb? Mis omanik sellega teha plaanib?
Kui ma ei eksi, peaks Jak28 suht rariteetne riist olema, mulle meeldiks rohkem, kui see Tartu lähedal lennundusmuuseumis paikneks. Või on mingi hullu valduses, kes küsib selle eest 150miljonit?
Kui ma ei eksi, peaks Jak28 suht rariteetne riist olema, mulle meeldiks rohkem, kui see Tartu lähedal lennundusmuuseumis paikneks. Või on mingi hullu valduses, kes küsib selle eest 150miljonit?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Täna sai ka käidud kontrollimas ühe vanamehe juttu, et tal lennuk aias. Ja oligi, jäänused muidugi. Mootori oli Nõukogude ajal maha müünud.








Viimati muutis LoCo, 29 Sept, 2007 20:27, muudetud 1 kord kokku.
Jak-12. Kasutati enne Wilgasid ALMAVÜ lennuklubides puksiirlennukina, samuti ambulantsilendudeks.
Ise sellega lennanud pole, kuid vanemate lendurite jutu järgi olid lennuomadused paremad kui Wilgal. Mootor sama AI-14. Seega vähemalt muuseumieksponaadi sellest saaks kui ka tiivad alles on. Wilga ressursita mootori leiaks. Muidugi tööd läheb kõvasti.
Ise sellega lennanud pole, kuid vanemate lendurite jutu järgi olid lennuomadused paremad kui Wilgal. Mootor sama AI-14. Seega vähemalt muuseumieksponaadi sellest saaks kui ka tiivad alles on. Wilga ressursita mootori leiaks. Muidugi tööd läheb kõvasti.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline