Kui palju võib ketast treida (kui õhukeseks), selle määrab peamiselt see, kui kaugele käivad suporti kolvid välja, ilma, et hakkaks tihendeid maha tõmbama või muidu takerduma. Hästi tahtes saab kindlasti ka klotsi tagaküljele veits vahele panna. Kui ikka kettad on sellised massiivsed ja kallid ning paksust jagub, siis treida on odavam igal juhul.OLAVI kirjutas: ↑18 Juun, 2025 11:47Arusaadavalt on remontijal kasulik müüa uusi kettaid aga ikkagi on huvi, et kui paljud tegelikult suudavad "siledal maal" legaalsete kiirustega sõites, kettaid mõõdetult kõveraks sõita?
(Mul tekkib täna võimalus ühte kulunud Brembo kettapaari kellaga ja mikromeetriga mõõta.)
Ketaste miinimumpaksus on antud tavaliselt ülalkirjeldatut silmas pidades ega oma tavaliselt ketta tugevusega suuremat seost. Arvestada tuleb muidugi seda, et mida õhem ketas on, seda suurem võimalus on selle kõveraks minekuks.
Osadel autodel põhjustab ketta kõverdumist lausa konstruktsiooniviga - näiteks Ford Sierra on selline auto, sel puuduvad sootuks ketaste kaitseplekid.
Kuumade ketastega lombist läbi sõites on kõverad kettad enamvähem kindlad.