Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Ei viitsi linki otsida, aga mälu järgi 60kwh leafil on aktiivjahutus, kuna pardalaadija on võimsam.
Selle pika ja s*ta jutu ja peale ütleks, et ostke elektrikas sellepärast, et see teile meeldib, see mõte ja konseptsioon seal taga. Olete valmis mõnedeks üllatusteks laadimisvõrgus, 10+ vanusel(akugarantii läbi) ka aku välja vahetamiseks. Auto omamine on niikuinii loodusele kahjulik, vahet pole kas dinosaurused paaki või katlasse.
Olen ka rääkinud, et 2019 aasta detsembris võttis Tartu-Riia 40kwh leafiga ca 7 tundi+roaming tasud läti laadijatele .
Lõpuks, nagu ikka igale ühele oma, kes tahab mikrolaineaju toitu, kes grillitud või BBQ. Sellekohta keegi ütles: Aga kes see ikka tahab mikrolaine ahju ribi?
Tööl käimise autoks, väga pooldan kodus laadimist.
Selle pika ja s*ta jutu ja peale ütleks, et ostke elektrikas sellepärast, et see teile meeldib, see mõte ja konseptsioon seal taga. Olete valmis mõnedeks üllatusteks laadimisvõrgus, 10+ vanusel(akugarantii läbi) ka aku välja vahetamiseks. Auto omamine on niikuinii loodusele kahjulik, vahet pole kas dinosaurused paaki või katlasse.
Olen ka rääkinud, et 2019 aasta detsembris võttis Tartu-Riia 40kwh leafiga ca 7 tundi+roaming tasud läti laadijatele .
Lõpuks, nagu ikka igale ühele oma, kes tahab mikrolaineaju toitu, kes grillitud või BBQ. Sellekohta keegi ütles: Aga kes see ikka tahab mikrolaine ahju ribi?
Tööl käimise autoks, väga pooldan kodus laadimist.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ei ole minu asi, millega keegi teine sõidab. Mind ajab selles teemas kettasse see, kui mõni siin levitab leebemal juhul aluseta müüte. Halvemal juhul lihtsalt valetab.
Re: Autotehnikateema
Meie pere 1981 aasta 412-l ei olnud ohukaid.
Re: Autotehnikateema
Tulid 2140 kerega.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Tegelen täna, hetkel veel teoorias , 2016 aasta (80kw) auto akude füüsilise mahavõtmisega ja reaalse kontrollimisega - ühendused, mahtuvused, jahutus, jne.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Okt, 2023 10:39 Kas see pole mitte üks teema, mida elektriautode ärikad ja nende (poliitilised apologeedid) üritavad rääkimata jätta? Kuidas 10a pärast ootab ees 1/3 kuni pool auto hinnast maksev akuvahetus, millega kaasuvad probleemid on siiani lahenduseta?
Paralleelselt juba tean, tuginedes teiste kogemustele, et vanal akul on tõenäoliselt vaja vahetada, vähemalt üks nõrgim "purk" (+,- 10% on ok.)
Sõiduulatuse oluliseks tõstmiseks, minimaalselt 150%, on tahe paigaldada lisaakude plokk, koos kõige vajalikuga.(II akukast mahub auto alla kenasti)
Lisaakud peavad olema sama head või sama kehvad kui on põhiakud (+, - 10%) kui ei uuenda just kõiki akusid.
Hinnatundliku teoreetikuna tean juba, et uued akumoodulid ja vajalikud ühendused, vidinad on "lego" põhimõttel tellitavad ja komplekteeritavad.
Näiteks kasutatud Leafi akusid, ka komplektseid, mis ka minule sobiksid, on Euroopas "igal pool" saadaval.
"Normaalsetes piirkondades" on, mitte vähe, ettevõtteid, kes neid töid tahavad teha ja on võimelised õigesti tegema.
Tänane minu probleem on, et ei ole leidnud - tõenäoliselt , ei ole osanud leida Eestis, "seltskonda", kes lahendaks praktikas antud küsimuse, ilma lobata "miks teha ei saa..."
"Aja täiteks" olen teoorias uurinud, avalikest allikatest, kuidas ja mida on vaja teha. Ise ei julge reaalselt, vähemalt veel täna mitte, "asja" ette võtta.
Lähim usutav koht on/oleks praegu Leedu, Poola.
Parim, nii hinna kui kvaliteedi ja just paindlikkuse poolest oleks Ukraina.(kasutatud akudega, sõltuvalt soovist on hind alates ca 2ooo€)
Soovitused, Eesti reaalselt pädevate, asjaga reaalselt tegelevate ametimeeste kohta, oleks teretulnud.
"Igatahes, ise "rähklen mööduka tempoga edasi".
Üks suurtest Eesti automüügi esindustest tõrksalt teatas - remont on võimatu, "kruvime maha", asendame. Osta uus auto või käi jala.
-
- Liige
- Postitusi: 4624
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Akuremondifirmat oleks lihtne teha, Tallinna lähistel on palju vanu kolhoositöökodasid rendiks - korralik putka, tellisseinad, ladu eraldi ruumides. Kättevõtmise asi.
Tuleohutus on nr 1,2,3 ja sealt edasi on juba pisiasjad.
Tuleohutus on nr 1,2,3 ja sealt edasi on juba pisiasjad.
Re: Autotehnikateema
Mitteametlikult võibolla saab teha aga vastavalt EU direktiividele, siis väikefirmana Eestis praktiliselt ametlikult mitte, sest erinevate nõuete täitmine on päris keeruline.Turist 47 kirjutas: ↑07 Okt, 2023 13:34 .... Ise ei julge reaalselt, vähemalt veel täna mitte, "asja" ette võtta.
Lähim usutav koht on/oleks praegu Leedu, Poola.
Parim, nii hinna kui kvaliteedi ja just paindlikkuse poolest oleks Ukraina. ...
...Soovitused, Eesti reaalselt pädevate, asjaga reaalselt tegelevate ametimeeste kohta, oleks teretulnud.
...
Üks suurtest Eesti automüügi esindustest tõrksalt teatas - remont on võimatu, "kruvime maha", asendame. Osta uus auto või käi jala.
EU's kehtivad teatud nõuded akude taaskasutuse ja selle üle peetava arvestuse kohta.
Kui palju näiteks on Eestis autodiagnostikuid, kes on läbinud elektriautode ohutustehnika alase väljaõppe?
See et keegi SinuToru multikaid vaadates midagi on harutanud, ei anna veel vajalikku pädevust teenuse osutamiseks.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Turist 47, kontakteeru Renee Kontson-iga Elektriautod Eestis FB grupist, tema tegeleb elektriautode akude vahetamise/renoveerimisega.
Re: Autotehnikateema
Tänan. Teen seda.
Re: Autotehnikateema
Paistab, et automaks hakkab ilmet võtma. Mina maksan siis 400-500€ aastas.
https://forte.delfi.ee/artikkel/1202382 ... lite-puhul

https://forte.delfi.ee/artikkel/1202382 ... lite-puhul

Re: Autotehnikateema
Mis masin see "Nissan Berlingo" on? 

- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Nagu Škoda Model 3, aga kuudiga.
Re: Autotehnikateema
Ilmselt on mõeldud Citroen Berlingot. Ega siis Rahandusministeeriumi ametnik ei ole mingi "autoteadlane", kes kõiki marke peast teab 

Re: Autotehnikateema
Ka CO2 mõõtühik g/kg on midagi uut.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist