Akf Fuchs, mind jälle häirivad inimesed, kes Kapten Trummi stiilis võtavad keerulisel tehnilisel seadmel, mida auto kahtlemata on, ühe sõlme ja neid omavahel võrreldes jõuavad järeldusele, et tegemist on omaniku kiusamisega.

Vahepeal on aga tehniline progress astunud aastakümneid edasi.
Sinu näite puhul, mitmesooneline lamerihm ja ühesooneline kiilrihm on üsna võrreldamatud asjad. Kui tahaks kaasaaegsel mootoril kasutada kiilrihma, peaks neid seal olema kaks tükki kõrvuti või iga seadme jaoks oma rihm. Minu hobiautol on igal seadmel oma rihm ja geneka rihm on kõige alumine. Selline lahendus on aga keerukam ja kallim kui kasutada ühte lamerihma, nagu mu kaasaaegsel pereautol. Lõppkokkuvõttes võib see lamerihmaga lahendus tarbijale odavam olla, sest maksab vähem, vajab harvemini vahetamist ja on töökindlam. Ma usun endiselt, et enamus insenere teavad, mida nad teevad.

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.